مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان خبر داد؛

تحقق ۱۰۰ درصدی تعهدات نهاد کمیته امداد استان سمنان در زمینه ایجاد اشتغال

سید جواد رضوی گفت: امسال در مجموع تاکنون ۹۶۱ طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان نهایی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید جواد رضوی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان در دیدار با استاندار سمنان گفت: بیش از ۱۰۰ درصد از تعهد اشتغال کمیته امداد استان سمنان در سال ۱۳۹۷ اجرایی شده است.

وی افزود: با اشاره به میزان تعهد اشتغال این نهاد در سال ۱۳۹۷ عنوان کرد: کمیته امداد استان سمنان امسال متعهد به ایحاد ۷۰۰ فرصت شغلی در کارگروه اشتغال این استان بوده است؛ در حالی‌که در ۱۰ ماهه امسال ۹۶۱ طرح اشتغال برای مددجویان این نهاد در استان سمنان نهایی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان بیان داشت: طرح‌های اشتغال ایجاد شده در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد پنج‌درصدی همراه شده است که متوسط تسهیلات پرداختی به هر طرح ۲۰ میلیون تومان بوده است.

وی مطرح کرد: سه هزار و ۸۰۰ طرح اشتغال‌زایی تحت نظارت کارشناسان اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان فعالیت دارند به‌طور متوسط در هرسال ۵۰۰ تا ۶۰۰ طرح اشتغال خودکفایی به نتیجه رسیده و مددجویان متقاضی آن، از چرخه حمایتی این نهاد خارج می‌شوند.

رضوی گفت: تعهد امسال کمیته امداد برای آموزش شغلی، آموزش به یک‌هزار و ۳۵۳ نفر بود که با تلاش‌های انجام شده از ابتدای امسال تا کنون، دو هزار و ۷۶ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان مهارت فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند.

وی ابراز داشت: آمار مشاوره شغلی انجام شده در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان از ابتدای امسال تا کنون اشاره و بیان کرد: در این مدت، سه هزار و ۲۴ مشاوره شغلی به مددجویان و افراد نیازمند جویای شغل ارائه‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان به سهمیه تسهیلات قابل پرداخت به متقاضیان اشتغال روستایی در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان را ۵۲۲ میلیارد ریال عنوان و خاطر نشان کرد: در این زمینه نیز تاکنون یک‌هزار و ۹۹ نفر در سامانه کارا بااعتبار ۴۰۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال ثبت‌نام کردند.

وی در پایان با اشاره به اینکه از این مجموع ۸۴۴ نفر با اعتبار ۳۰ میلیارد ۶۹۱ معادل ۵۹ درصد از کل طرح‌ها برای تائید به کارگروه ملی اشتغال ارسال‌شده است که از این مجموع ۶۴۴ نفر معادل ۴۳ درصد متقاضیان برای اخذ تسهیلات به چهار بانک عامل معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/ م

معرفی معادل ۴۳ درصد متقاضیان برای اخذ تسهیلات به چهار بانک عامل در استان سمنان

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار