برگزاری جلسه‌هماهنگی برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در شهرستان هرسین

جلسه‌هماهنگی برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در شهرستان هرسین برگزار شد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛جلسه‌ای جهت هماهنگی برگزاری آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور غلامرضاملکیان ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین، حشمت اله اسفندیاری رییس انجمن قرآنی شهرستان، جباری معاون قرآنی فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان، رستم پور نماینده اوقاف و امور خیریه و قاسمی مدیرمسئول موسسه میراث ماندگار در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین برگزار گردید.

این جلسه برای هماهنگی اولیه جهت اجرای آزمون حفظ قرآن کریم بصورت کتبی با همکاری و مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره آموزش و پرورش و حج و اوقاف و امور خیریه شهرستان برگزار شد.

ملکیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گفت : آزمون قرآنی سال ٩٧ برای دومین بار در شهرستان هرسین میزبان قرآن آموزان عزیز خواهد بود و برگزاری آزمون کتبی را در شهرستان به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه زمان ثبت نام آزمون از ١٠ دی لغایت ٥ بهمن ماه می‌باشد از همه علاقمندان و قرآن آموزان دعوت می‌گردد هر چه سریعتر به سامانه www.quranedu.ir جهت ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام نمایند.

ملکیان گفت : امید است با توجه به تجربیات سال گذشته بتوانیم امسال بهتر از سال قبل با همکاری دوستانمان آزمون را به انجام برسانیم و همچنین برای تمامی حافظان و علاقمندان به قرآن این مکتب بزرگ اسلام آرزوی موفقیت داریم .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در شهرستان هرسین

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار