سهم ۵۰ درصدی حوادث جاده‌ای در استان اصفهان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به سهم ۵۰ درصدی حوادث جاده‌ای در استان گفت: از ۶۷۱ حادثه به وقوع پیوسته در استان، ۳۱۴ مورد آن حوادث جاده‌ای بوده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مومنی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان این خبر اظهار داشت : از ابتدای امسال تا کنون 671 حادثه اعم از جاده ای، سیل و آبگرفتگی ، صنعتی و کارگاهی ، زمین لرزه ، کوهستان ، برف و کولاک در استان به وقوع پیوسته است که حوادث جاده ای به تعداد314 مورد بیشترین سهم را در این زمینه داشته است .

وی با بیان اینکه در مدت یاد شده جمعیت هلال احمر استان اصفهان در قالب 758 تیم عملیاتی به بیش از 2 هزار و 500 حادثه دیده امداد رسانی کرده است ، اظهار داشت : 515 نفر از مصدومان حوادث رخ داده در استان در این مدت به مراکز درمانی منتقل شدند و  82 نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شده اند .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تاکید کرد : هلال احمر استان ماموریت های یاد شده را با مشارکت 2 هزار و 175 نجاتگر و نیروی امدادی در قالب 758 تیم انجام داده است .

این مقام مسئول افزود : از ابتدای سال جاری تا پایان پاییز نیز 481  نفر در پایگاه های هلال احمر سراسر استان اسکان اضطراری داده شده اند .

مومنی در پایان به مسافران و رانندگانی که قصد سفر به مناطق کوهستانی و برفگیر را دارند توصیه کرد باتوجه به شرایط جوی و بارندگی های احتمالی از ایمنی خودرو خود مطمئن شوند و با خود زنجیر چرخ ، اقلام غذایی و البسه کافی همراه داشته باشند.

انتهای پیام/م

امداد رسانی هلال احمر اصفهان  به بیش از 2 هزار و 500 حادثه دیده

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.