۶۲ عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان برای امداد به ۱۲۲ حادثه دیده

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از انجام ۶۲ عملیات امدادی و کمک رسانی به۱۲۲ حادثه دیده درهفته گذشته خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش کریمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به اینکه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر طی هفته گذشته ۶۲ عملیات امداد و نجات انجام داده‌اند، اظهار کرد: بر این اساس به ۱۲۲ تن از هموطنان کمک رسانی شده است.

وی تاکید کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر موفق به نجات ۳۹ نفر در عملیات نجات و رهاسازی‌ شدند که از این میان ۳۱ نفر برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۸ نفر مصدوم نیز به صورت سرپایی در محل مداوا شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان  تصریح کرد: تعداد ۶۳ تیم عملیاتی و ۱۸۳ نیروی عملیاتی، با مجموع ۵۴ دستگاه آمبولانس در عملیات‌ یاد شده حضور داشته‌اند.‌

کریمی در ادامه به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان اصفهان  از یکم تا هفتم دی ماه اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی ۲۳ حادثه جاده ای ،۱۳ حادثه شهری ،۱۹ مورد خدمات حضوری ، یک حادثه ساحلی و شش حادثه صنعتی و کارگاهی با اقدام نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شد.

وی به هموطنان توصیه کرد : به علت ناپایداری هوا و برودت آن در این فصل سال، از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت بروز حادثه ، ضمن حفظ خونسردی با تلفن سه رقمی ۱۱۲ تماس بگیرند.  

انتهای پیام/م

امداد نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اصفهان  به ۱۲۲ حادثه دیده 

برچسب ها: امداد و نجات ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار