همایش معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری زمینه ایجاد اشتغال پایدار

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : همایش معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در استان کرمانشاه زمینه ایجاد اشتغال پایدار در استان است .

ب‍ه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : با وجود بستر‌های لازم سرمایه گذاری در استان همایش‌ها برای معرفی زمینه‌های سرمایه گذاری و حمایت و اطمینان خاطر برای سرمایه گذاری در استان لازم و ضروری است.

وی در خصوص ظرفیت‌های موجود اشتغال در استان گفت : وجود سه واحد پتروشیمی، پالایشگاه نفت، صنایع سیمان، صنایع تولید خودرو و قطعات آن، صنایع فولاد، تولید فرآورده‌های لبنی، مجتمع‌های بزرگ کشت و صنعت، و بیش از ۱۰۰۰ واحد بزرگ اقتصادی دیگر در قسمت پایین دستی خود می‌توانند به ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال پایدار کمک نمایند.

عزیزی وجود فرودگاه بین المللی کرمانشاه با هفته‌ای ۱۲۰ پرواز، راه آهن، راه‌های مواصلاتی، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک، سه مرز رسمی و پنج بازارچه مرزی، ۴ هزار اثر تاریخی و جاذبه گردشگری، منابع طبیعی و ۹۵۰ هزار هکتار زمین حاصلخیر کشاورزی، ۷.۸ درصد منابع آب‌های سطحی کشور، ۹ سد در حال بهره برداری و ۷ سد در دست احداث، بیمارستان‌های مجهز و دیگر منابع و پتانسیل‌ها را فرصتی مغتنم برای سرمایه گذاری در استان برشمرد و گفت: دولت برای ایجاد اشتغال بیشتر و تحول در عرصه اقتصادی استان از هر گونه حمایت از سرمایه‌گذاران در این استان دریغ نخواهد کرد.

دبیرکارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه ضمن بیان اینکه از هر طرح اقتصادی که منجر به خلق ثروت و ایجاد اشتغال پایدار در استان کرمانشاه شود استقبال و حمایت می‌کنیم، گفت: کرمانشاه بهترین و امن‌ترین منطقه سرمایه گذاری کشور است.

 

 

انتهای پیام/د

وجود بستر‌های لازم سرمایه گذاری در استان

 

برچسب ها: سرمایه ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.