برگزاری همایش بزرگ معرفی توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری کرمانشاه

همایش بزرگ معرفی توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری کرمانشاه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،کاشفی رئیس اتاق بازرگانی در همایش معرفی توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری کرمانشاه در هتل اسپیناس تهران گفت : در این همایش ظرفیت‌ها و فرصت‌های استان در حوزه‌های مختلف به سرمایه گذاران معرفی می‌شود.

وی گفت : کرمانشاه سرزمین فرصت‌های بی نظیر است.

کاشفی افزود : گنج نهان دیار کرمانشاه مهرورزی و مهربانی مردمانش است.

وی افزود : کارآفرینان در کنار کسب سود عادلانه می‌توانند در توسعه استان کرمانشاه و کشور نیز نقش آفرینی کنند .

استاندار کرمانشاه گفت: کرمانشاه بهشت واقعی برای سرمایه‌گذاران است و همه شرایط را در استان برای حمایت از آنها فراهم می‌کنیم.
 
هوشنگ بازوند گفت : اگرچه هر استانی در کشور داشته‌ها و مزیت‌هایی دارد اما این ظرفیت‌ها در کرمانشاه دو چندان است.
 
وی از سهم ۷.۸ درصدی کرمانشاه از آبهای سطحی کشور، وجود بیش از دو هزار کیلومتر رودخانه و آبراهه، ۱۶ سد که ۹ مورد آن به بهره‌برداری رسیده و ... به عنوان بخشی از این ظرفیت‌ها یاد کرد.
 
استاندار کرمانشاه از سامانه عظیم گرمسیری که با اعتبار هشت هزار میلیارد تومان در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد و ۱۵هزار هکتار از اراضی مناطق گرمسیری را مستعد کشاورزی می کند هم نام برد و عنوان کرد: این طرح یکی از بزرگترین پروژه های بعد از انقلاب است.
 
بازوند با اشاره به وجود سه مرز رسمی و پنج بازارچه مرزی در استان، گفت: ماهانه بیش از ۲۸ هزار کامیون در این مرزها تردد دارند و در سال جاری رشد ۵۴ درصدی صادرات استان را شاهد بودیم که در شرایط کنونی تحریم ها یک مزیت است.
 
به گفته وی، بیش از هزار واحد صنعتی، سه پتروشیمی و امکان توسعه صنایع پایین دستی آن، بیش از هزار هکتار اراضی صنعتی آماده واگذاری، شهرک های صنعتی با معافیتهای مالیاتی و ... از دیگر مزیت های کرمانشاه است.
 
استاندار کرمانشاه گفت : استان کرمانشاه راه آهن، بیش از ۱۲۰ پرواز هفتگی و زیرساخت‌های خوب دیگری نیز در حوزه حمل و نقل دارد .

 

 

انتهای پیام/د

ظرفیت‌ها و فرصت‌های استان در حوزه‌های مختلف به سرمایه گذاران معرفی می‌شود

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.