سلفی مرگبار پسر دانشجو در بالای صخره

وسوسه سلفی گرفتن در بالای صخره‌های موهر در کوکلر ایرلند که از پربازدید‌ترین مکان‌های گردشگری این کشور است، جان پسر دانشجوی ۲۰ ساله هندی را گرفت.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وسوسه‌ی گرفتن سلفی موجب مرگ یک دانشجوی پسر شد. این جوان ۲۰ ساله بعدازظهر روز جمعه حین گرفتن سلفی در بالای صخره‌های موهر در کوکلر ایرلند به پایین سقوط کرد و در دم جانش را از دست داد. این صخره‌ها یکی از پربازدید‌ترین مکان‌های گردشگری در ایرلند به شمار می‌روند.

سلفی مرگبار پسر دانشجو در بالای صخره + تصاویر

قربانی جوان که هویتش اعلام نشده، غیرایرلندی بود که در دوبلین زندگی می‌کرد و در حال تحصیل بود. بنا بر گزارش ایندیپندنت قربانی یک جوان هندوستانی بود. گروه‌های اورژانس و نجات بلافاصله در محل حاضر شدند اما تلاش برای نجات قربانی بی نتیجه ماند. سخنگوی تیم امداد در این باره گفت: «ساعت ۳ بعدازظهر بود که گزارش سقوط یک مرد جوان از بالای صخره را دریافت کردیم. بلافاصله در محل حادثه حاضر شدیم اما تلاش‌ها برای نجات مرد جوان ناکام ماند. چیزی نمی‌توان گفت؛ این حادثه یک تراژدی بود که برای این جوان و خانواده‌اش رخ داد.»

جسد قربانی توسط گارد ساحلی از داخل آب به ساحل و سپس توسط هلیکوپتر به دوبلین منتقل شد و قرار است کالبدشکافی روی جسد انجام شود.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس ایرلند در مورد این حادثه ادامه دارد.

سلفی مرگبار پسر دانشجو در بالای صخره + تصاویر

انتهای پیام/

سقوط مرگبار دانشجو از بالای صخره!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار