بی‌خانمان‌های انگلیسی در چند متری ساختمان BBC +فیلم

ویدئویی از بی‌خانمان‌هایی را مشاهده می‌کنید که در چند متری ساختمان بی‌بی‌سی در سرما کارتن‌خوابی می‌کنند.

وقتی BBC بی‌خانمان‌ها را در چند متری ساختمانش نمی‌بیند+فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تعداد افراد بی‌خانمان در انگلیس روزبه‌روز در حال افزایش است؛ به طوری که طبق آخرین آمار، هر ماه حدود هزار نفر به جمعیت بی‌خانمان‌ها در این کشور اضافه می‌شود. بر اساس یک پژوهش جدید، در حال حاضر دستکم ۳۲۰ هزار شهروند انگلیسی در خیابان‌ها یا اقامتگاه‌های موقت شب را به صبح می‌رسانند و این یعنی تقریباً از هر ۲۰۰ بریتانیایی یک نفر جای ثابتی برای زندگی کردن ندارد.

افزایش تعداد بی‌خانمان‌ها در انگلیس در حالی صورت می‌گیرد که دولت این کشور تاکنون وعده‌های زیادی را برای حل بحران مسکن ارائه کرده اما نتوانسته این مشکل و معضل اجتماعی را حل کند. در این بین شبکه بی‌بی‌سی  که همیشه آمارهایی از مشکلات معیشتی مردم کشورهای دیگر از جمله ایران منتشر می‌کند و سعی در سیاه‌نمایی وضعیت آن کشورها دارد، هیچگاه از آمار وحشتناک بی‌‎خانمان‌ها در انگلیس و بی‌خانمان‌هایی که در چند متری ساختمان این شبکه سلطنتی در سرما زندگی می‌کند را نمی‌بیند و گزارشی از آنها  تهیه نمی‌کند.

یک فعال سیاسی مقیم انگلیس، با انتشار ویدئویی از بی‌خانمان‌هایی که مقابل ساختمان بی‌بی‌سی در سرما کارتن‌خوابی می‌کنند و بی‌بی‌سی آنها را نمی‌بیند، منتشر کرده که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: بی خانمان ، bbc ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
اونوقت اینها از ایران بد می گویند یک نگاه به خودشان نمی کنند.
آخرین اخبار