گوشه‌ای از زندگی بی‌خانمان‌های آمریکایی در قلب لس‌آنجلس+ فیلم

تلاش آمریکا برای بد جلوه دادن زندگی مردم در جوامع غیرآمریکایی موفقیت چندانی نداشته و این روزها فیلم‌ها و تصاویر مختلفی از بی‌خانمان‌های آمریکایی در فضای مجازی منتشر شده است.

گوشه‌ای از زندگی بی‌خانمان‌های آمریکایی در لسن‌آنجلس+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فقر و تورم در همه جای دنیا زندگی افراد بی‌شماری را تحت تأثیر قرار داده و هیچ یک از جوامع از این معضل مستثنی نیستند.

تنها شدت و کمیت فقر و تورم و گسترش معضل بی‌خانمانی در برخی از جوامعی که در اصطلاح به آن‌ها کشورهای توسعه‌یافته گفته می‌شود، کمتر از جوامع در حال توسعه است و از طرفی هم جوامع توسعه‌یافته سلطه‌گری چون آمریکا و برخی از کشورهای آمریکایی سعی در بدتر جلوه دادن اوضاع فقر و نتایج آن در کشورهای دسته دوم دارند.

بر اساس نتایج یک تحقیق، در حال حاضر تعداد گرسنگان و بی‌خانمان‌های آمریکایی روز به روز در حال افزایش است و معضل بی‌خانمانی به دلیل فقر و مشکلات اقتصادی که افراد با آن روبرو هستند، رو به گسترش است.

جنگ‌افروزی سیاستمداران آمریکایی در اغلب کشورهای دنیا و سیاست‌های جنگ‌طلبانه آن‌ها عامل اصلی ایجاد فقر و بی‌خانمانی در جوامع تحت سلطه‌شان به شمار می‌رود و مدیران رسانه‌ای و سازندگان آمریکایی برنامه‌های مختلف در این کشور نیز در جهت بدتر جلوه دادن اوضاع اقتصادی در این کشورها تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، فقر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
از این کانتینرهای کرمانشاه براشون بفرستید تا حالشون جابیاد