کوهرنگ میزبان چهار هزار گردشگر زمستانی

چهار هزار گردشگر زمستانی به شهرستان کوهرنگ سفر کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرتضی زمانپور فرماندار کوهرنگ، از ورود بیش از چهار هزار گردشگر زمستانی در روز گذشته جمعه ۱۴ دی ۹۷ به این شهرستان خبر داد.

وی افزود: اغلب این گردشگران از استان‌های اصفهان، خوزستان و تهران بودند.

زمانپور اضافه کرد: بر اثر بارش‌های اخیر، ارتفاع برف در شهر چلگرد به ۲۴ سانتیمتر و در ارتفاعات به بیش از ۷۰ سانتیمتر رسیده است.

وی با بیان اینکه پیست اسکی کوهرنگ همچنان تعطیل است گفت: برای فعال شدن این پیست، بایستی ارتفاع برف به بیش از نیم متر برسد.

زمانپور ادامه داد: ۸ اکیپ راهداری و نیرو‌های امدادی هلال احمر در سطح شهرستان، آماده خدمات رسانی به مسافران و گردشگران هستند.
 
کوهرنگ از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری با ۴۱ هزار نفر جمعیت می‌باشد که مرکز آن (شهر چلگرد) در فاصله ۸۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

این شهرستان در سال‌های گذشته و به واسطه بارش‌های قابل توجه برف، داشتن مناظر زیبا و وجود پیست اسکی در چلگرد، قطب ورزش‌های زمستانی کشور به شمار می‌رفت و سالانه میزبان تعداد بی‎شماری از گردشگران و ورزشکاران زمستانی از نقاط مختلف بود که متأسفانه در چند سال اخیر با کاهش بارش برف مواجه شده است.

کوهرنگ همچنین در زمستان‌های متوالی، میزبان جشنواره و برف‎آورد ملی شهر برفی با حضور علاقمندان از سراسر کشور بود که این جشنواره چند سالی است به علت نبود برف برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام/خ

چهارمحال و بختیاری میزبان گردشگران زمستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار