قاطعیت پلیس دشمنان انقلاب را به ستوه آورده است

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت : قاطعیت پلیس در برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت کشور، دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را به ستوه آورده است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فضل الله رنجبرفرماندار شهرستان کرمانشاه گفت : در طول ۴۰ سالی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، دشمنان همواره در حال دسیسه چینی و برنامه ریزی برای ضربه زدن به کشور و ایجاد ناامنی در جامعه بوده اند.

وی افزود: دشمنان هر چندوقت یکبار با به راه انداختن موج‌های روانی در کشور و القای حس ناامیدی در مردم بوسیله رسانه‌هایی که در اختیار دارند سعی می‌کنند مردم را به خیابان‌ها بکشانند تا بتوانند به اهداف و مقاصدشان دست یابند.

رنجبر تصریح کرد: نمونه این موضوع را در دی ماه سال گذشته شاهد بودیم که بر اثر تحریک دشمنان و گروهی از عوامل داخلی آن ها، ناآرامی‌هایی در سطح کشور و شهر کرمانشاه رخ داد و برخی از شهروندان و خصوصا جوانان نیز تحت تاثیر موج به راه افتاده به خیابان‌ها می‌آمدند.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: آنچه که در این میان بیش از همه به چشم آمد اقتدار پلیس بود که رفتار و برخورد بسیار خوبی با مردم و در عین حال قاطعانه‌ای با مخلان نظم و امنیت عمومی داشت.

وی تصریح کرد: در جریان قائله سال گذشته، پلیس به قدری شرایط را خوب مدیریت کرد که دشمنان نتوانستند به هدف خود برسند و از سویی دیگر بسیاری از جوانان متوجه رفتار اشتباه خود شده و به کار خود ادامه ندادند.

رنجبر یادآور شد: اقدام پلیس باعث شد که بسیاری از نقشه‌های دشمنان نقش برآب و ماه‌ها تلاششان بی اثر بماند تا بازهم نیروی انتظامی کارنامه قبولی از این آزمون حساس دریافت کند.

رئیس شورای تامین شهرستان کرمانشاه همچنین به هجمه‌های وارد شده علیه نیرو‌های خدوم انتظامی اشاره کرد و گفت: اگر این هجمه‌ها وارد نمی‌شد باید در درستی کار پلیس شک می‌کردیم، ولی این هجمه‌ها نشان می‌دهد آن‌ها راه خود را درست رفته اند.

وی گفت: دشمنان، اقتدار پلیس را نشانه گرفته و قصد بی اعتمادی دارند، ولی مردم ما آگاه و هوشیارتر از این حرف‌ها بوده و توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند.

رنجبر در پایان از مجموعه اقدامات پلیس شهرستان کرمانشاه نیز قدردانی و امنیت موجود در سطح این شهر پرجمعیت را مطلوب ارزیابی کرد .

 

 

انتهای پیام/د

دشمنان همواره در حال دسیسه چینی و برنامه ریزی برای ضربه زدن به کشور است

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار