شناسایی و انهدام ۱۸باند مواد مخدر در آذربایجان شرقی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی از دستگیری ۱۸باند تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،دهقانی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران از شناسایی باند‌های مواد مخدر در استان خبرداد و گفت: طی ۹ ماهه نخست سال‌جاری ۱۸ باند تهیه و توزیع موادمخدر در استان شناسایی، دستگیر و منهدم شده است.

وی افزود: در عملیات شناسایی و انهدام باند‌های مواد مخدر ۱۰۶ نفر قاچاقچی اصلی دستگیر شده‌اند.

قاسمی با اشاره به دستگیرشدگان خرده فروش مواد مخدر نیز گفت: در ۹ ماهه نخست سال جاری چهار هزار و ۱۵۰ نفر شناسایی و دستگیر شده اند که پس از تشکیل پرونده قضایی به مراجع قانونی تحویل داده شده‌اند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی ضربه زدن به بنیان تیم‌های قاچاقچی موادمخدر را یکی از اولویت‌های پلیس اعلام کرد و افزود: پلیس تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا عرصه را برای قاچاقچیان ناامن کند و در این راستا در ۹ ماهه نخست سال‌جاری بیش از ۲.۷ تن انواع موادمخدر در استان کشف شده که این آمار نسبت به سال گذشته مساوی بوده و افزایش قابل توجهی وجود نداشته است.

وی بیشترین کشفیات را مربوط به مواد مخدر سنتی ذکر کرد و اظهارداشت: تریاک بیشترین سهم کشفیات را به خود اختصاص داده است که نسبت به سال گذشته سه درصد افزایش داشته است.

منبع :خبرگزاری مهر

انتهای پیام/ش

کشف بیش از ۲.۷ تن انواع موادمخدر در استان

برچسب ها: مخدر ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.