سران فتنه از برپایی آشوب‌های برنامه ریزی شده اطلاع داشتند

نماینده مردم کاشان و آران وبیدگل گفت: پاسخ‌های میرحسین به سؤالات روزنامه تایمز نشان‌دهنده آن بود که طبق نقشه از پیش طراحی شده حرکت می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران وبیدگل شامگاه دوشنبه به مناسبت روز بصیرت در دانشگاه کاشان گفت: در طول 9 سال بعد از فتنه تاکنون تحلیل‌های متعددی در این باره صورت گرفته است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی درباره اهمیت تکرار حوادث 88 اظهار کرد: ضرورتی که یادآوری و تکرار حوادث سال 88 دارد این است که کشور درگیر فتنه‌هایی بوده و لذا باید از آن عبرت و درس گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه فرضیه‌های چندگانه برای فتنه 88 وجود دارد افزود: میرحسین موسوی علی‌رغم توصیه‌های دلسوزان نظام عامدانه به قانون عمل نمی‌کرد، برای فتنه 88 طراحی عمیقی شده بود و شخص میرحسین موسوی از آن آگاه بود.

ساداتی نژاد خاطرنشان کرد: اکنون بعد از گذشت 9 سال شواهد حاکی از آن است که فتنه 88 از سال 1385 توسط سرویس‌های بیگانه در خارج و با همکاری بعضی عوامل داخلی طراحی شده بود.

عضو کمیسیون آموزش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصاحبه موسوی در چند روز مانده به انتخابات با روزنامه تایمز تصریح کرد: پاسخ‌های میرحسین به سؤالات نشان‌دهنده آن بود که طبق نقشه از پیش طراحی شده حرکت می‌کند.

وی با بیان سؤال تایمز مبنی به نظر موسوی درباره اینکه اگر در انتخابات پیروز شوید چگونه عمل می‌کنید گفت: آقای موسوی به سؤال این گونه جواب داد که:"تجمعات چشمگیر هفته گذشته احتمالاً ماهیت و ساختار قدرت را به نحو بنیادین دگرگون خواهد کرد و این فشارها با عقب‌نشینی رهبری نسبت به افکار عمومی صورت خواهد گرفت." این سخنان موسوی نشان می‌دهد یک فتنه برای براندازی نظام طراحی‌شده است.

ساداتی نژاد خاطرنشان کرد: کسی که کشور را در آستانه براندازی قرار می‌دهد حکم جرمش مشخص است و این رأفت نظام است که حصر شامل حالش شده است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این فتنه ناکام برای ما درس‌هایی داشت گفت: یوم‌الله 9 دی برای ما عبرت‌هایی داشت که با توجه به شرایط امروز کشور می‌توانیم برای مبارزه با فتنه‌های پیش رو از آن استفاده کنیم.

وی افزود:9 دی نشان داد مردم رهبری دینی و نظام سیاسی کشور را قبول دارند و زمانی که فتنه گران به سمت رهبری رفته و عکس امام و رهبری را آتش زدند ریزش‌های فوق‌العاده آن‌ها اتفاق افتاد.

ساداتی نژاد با بیان این که اسلام و هویت دینی عامل وحدت در جامعه ما است تأکید کرد: مردم با وجود سلیقه‌های مختلف سیاسی پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و این دستاورد 9 دی است.

عضو کمیسیون آموزش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ماجرای مشروطیت گفت: یکی از عوامل اصلی در انحراف و از بین رفتن مشروطیت جناح و جناح‌بازی بود، اما در انقلاب اسلامی مردم به هیچ وجه به اصل نظام و امنیت کشور نگاه جناحی ندارند و این نشان از رشد سیاسی مردم در 40 سال جمهوری اسلامی در بزنگاه‌های مختلف است.

وی افزود: هر چه از سال 88 می‌گذرد خیانت سرانه فتنه آشکارتر می‌شود و بزرگ‌ترین خسارت فتنه طمع دشمن به جمهوری اسلامی و شکست اقتدار نظام در چشم جهانیان بود و این یک خیانت نابخشودنی است.

ساداتی نژاد با اشاره به ریشه‌یابی علل شکست فتنه 88 توسط اندیشکده‌های آمریکایی بیان کرد: اندیشکده های آمریکایی به در 600 صفحه جمع‌بندی خود به این نتیجه رسیده‌اند که علت شکست فتنه 88 رابطه امام و امت و مردم است، برای همین تمام تمرکزشان را برای شکست رابطه رهبری و مردم گذاشتند و برای این شکست راهبردشان فشار بر معیشت مردم است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای با بیان اینکه بعد 88 طراحی جدیدی صورت گرفت تصریح کرد: در طراحی صورت گرفته لفظ تحریم‌های فلج‌کننده وارد شد درصورتی‌که تا قبل از آن این  لفظ را در ادبیات آمریکایی‌ها مشاهده نمی‌کنیم و این کار در زمان اوباما شروع شد و درنهایت به برجام منتهی شد.

 

انتهای پیام/م

 

کسی که کشور را در آستانه براندازی قرار می‌دهد حکم جرمش مشخص است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار