دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان :

امروز مردم چهره‌های نفاق را شناخته‌اند

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت : امروز مردم چهره‌های نفاق را شناخته‌اند اما این نکته‌ قابل‌توجه است که برخی از مسئولان حتی حاضر نیستند در صحبت‌های خود از کلمه فتنه استفاده کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام احمد عبداللهی‌نژاد دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان اظهار کرد : 9 دی روز شادی مردم است به این معنا که وقتی دشمن تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا به وسیله فعالیت‌های گسترده رسانه‌ای با حاکمیت یک کشور مبارزه کند، مردم موفق می‌شوند بینی این دشمنان و ایادی آن‌ها را در داخل و خارج از کشور به خاک بمالند، بنابراین مظهر شادی و عید مردم همین روز 9 دی است.

وی افزود : اما نکته قابل‌توجه این است، کسانی که شادی مردم شعار آن‌ها بوده و هست امروز در میان مردم و در شادی مردم حضور ندارند و این امر نشان‌دهنده چهره نفاق است که در طول تاریخ به‌ وضوح قابل‌ مشاهده و درک است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان تصریح کرد : در حقیقت یک بخش از افرادی که در رأس حاکمیت قرار دارند و در مدیریت شهری برنامه‌ریزی می‌کردند تلاش برای براندازی داشته و کیفیت برگزاری راهپیمایی 9 دی هم بیانگر این است.

حجت‌الاسلام عبداللهی‌نژاد ادامه داد: از طرفی هم ماهیت چهره خبیث و فتنه‌گران را گرچه افرادی در گوشه و کنار بپذیرند یا نپذیرند، تغییر نخواهد کرد و در تاریخ هم این موضوع فتنه ثبت شده است.

وی اذعان داشت: فیلمی هم امسال از سخنان مقام معظم رهبری منتشر شد که فرمودند سران فتنه به دنبال منافعی دیگر و ابطال انتخابات بوده‌اند و در هیچ مذاکره و مجرای قانونی هم نپذیرفتند که حضور پیدا کنند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان اضافه کرد: در حالی که حضور 40 میلیونی مردم در انتخابات یک پیروزی و نمونه یک دموکراسی بوده است، برخی حاضر نیستند این را بپذیرند و یا برخی دیگر بعد از گذشت 9 سال هنوز هم ناراحت‌اند که چرا انتخابات باطل نشد.

حجت‌الاسلام عبداللهی‌نژاد تصریح کرد: در حالی که دوره‌ای پیش آمد که خدمت‌های زیادی به مردم شد، برخلاف دوره بعدی که خدمت به مردم دیگر دیده نشد ولی امروز مردم این چهره‌ها را شناخته‌اند اما نکته‌هایی که قابل‌توجه است این است که برخی از مسؤولان حتی حاضر نیستند در صحبت‌ها خود از کلمه فتنه استفاده کنند.

وی تأکید کرد: روز شادی مردم همین روز 9 دی است و برخی نمی‌خواهند این شادی را ببینند و البته برخی کم‌کاری‌ها و بی‌تدبیری‌ها از سوی مسؤولان حوزه‌های مختلف از جمله مدیریت‌های شهری شده است به طوری که قدم خیر و درستی را که در جهت رفاه حال مردم در حوزه عمرانی و اقتصادی برداشته باشند دیده نمی‌شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان یادآور شد : برای جبران و پوشاندن این کم‌کاری‌ها گاهی از مراسم و مناسبت‌های مختلف با هزینه‌های کلان استفاده می‌کنند مثل جشنواره کودک که 11 میلیارد هزینه صرف برگزار آن شده بود اما بعد در مراسمی مانند 9 دی همین مدیریت‌های شهری حتی حاضر نیستند، یک پرچم به مناسبت این روز در سطح شهر داشته باشند.

حجت‌الاسلام عبداللهی‌نژاد بیان داشت:  همچنین در ایام محرم و دهه فجر طرح‌هایی مطرح می‌شود که از طریق کمیسیون‌های فرهنگی و مدیریت‌های شهری حاضر نمی‌شوند هزینه کنند ولی از آن طرف به طور مثل برای ساخت مجسمه یک اقلیت ملی هزینه می‌کنند.

وی ابراز کرد: این نشان می‌دهد اولویت این‌گونه مدیریت‌ها، ارزش‌های اسلام نیست و با توجه به سفرهای در سال گذشته روشن می‌شود که نگاه این مدیران به غرب بیشتر است تا فرهنگ دینی و اسلامی که هر چه جلوتر برویم ماهیت اصلی خود را به مردم نشان می‌دهند.

وی با اشاره به سفر غیرقانونی یکی از اعضای شورای شهر به خارج از کشور گفت: این مسأله پرده دیگری از چهره نفاق را می‌درد چراکه قرار است یک برنامه‌ای در چهارباغ اجرا شود اما از طرف ما با آن مخالفت می‌شود چون مجوز به صورت غیرقانونی تهیه شده است اما زمانی که اداره ارشاد متوجه غیرقانونی بودن این مسأله شد نامه زدند که این مجوز اشتباه شده و درعین حال پاسخ‌گو نبودند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با بیان این که یکی از مسئولان در سخنرانی‌های خود، حرف از قانون و بی‌قانونی می‌زند که این امر هم نوعی نفاق است ، تصریح کرد: رفتن به همین سفرهای غیرقانونی که بعضاً متوجه می‌شویم برخی افراد، با خانواده و یا آشنایان آن‌هم از طریق جیب مردم به این سفرها رفته‌اند هم نوع دیگری از نفاق است.

انتهای پیام/م

اظهارات دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در باره برخی مسئولان شهر

برچسب ها: فتنه 88 ، 9 دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار