وزیر ارتباطات در بازدید از پژوهشگاه فضایی:

صنعت فضایی باید به صورت کاربردی وارد حوزه اجرایی کشور شود

آذری جهرمی در بازدید از پژوهشگاه فضایی ایران تأکید کرد که صنعت فضایی در حوزه اجرایی کشور کاربردی شود تا مردم از دستاوردهای آن بهره‌مند شوند.

جوادبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه رضا اردکانیان وزیر نیرو با حضور در پژوهشگاه فضایی ایران از نمایشگاه دستاوردهای بخش فضایی کشور بازدید کردند.

وزیر ارتباطات پس از بازدید از این نمایشگاه و آزمایشگاه فضایی خطاب به وزیر نیرو گفت: شما از دانش خوبی در عرصه بهره‌گیری از اطلاعات فضایی و مدیریت منابع آبی و کشاورزی برخوردار هستید. همکاران ما در پژوهشگاه فضایی علیرغم همه محدودیت‌ها تلاش کردند آنچه در عرصه بین‌المللی به راحتی در اختیار دیگر کشورهاست، برای شما و همکارانتان در وزارت نیرو فراهم کنند.

وی افزود: آنچه امروز در این نمایشگاه دیدید و در آینده نیز بیشتر از آن خواهید شنید دستاوردهایی است برای کمک به شما و در راستای ماموریت هایی که دولت برای خدمت رسانی به مردم به شما محول کرده و امید است از آنها استفاده و بهربرداری مناسب شود و امیدوارم صنعت فضایی در حوزه اجرایی کشور کاربردی شود تا مردم از دستاوردهای آن بهره مند شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار