صدور ۱۱ هزار و ۴۰۱ فقره کارت هوشمند در بخش کالا و مسافر در کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از صدور ۱۱ هزار و ۴۰۱ فقره کارت هوشمند در بخش کالا و مسافر در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از تمدید ۱۶ هزار و ۹۷۳ کارت تردد مسافر و صدور ۱۱ هزار و ۴۰۱ فقره کارت هوشمند در بخش کالا و مسافر خبر داد و گفت : از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل استان اقداماتی نظیر نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و موسسات مسافربری و حمل و نقل همچنین بررسی و اعلام نظر و تکمیل مدارک متقاضیان تاسیس شرکت‌های مسافربری و باربری در دستور کار است.

وی گفت : اجرای طرح نظرسنجی و بررسی رسیدگی به پیشنهادات و شکوایه‌های واصله‌ی در امور جابجایی مسافران و کالا‌ها و اجرای ضوابط بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی نظارت بر حسن اجرای آن در دستور کار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: همچنین درصد کنترل عرضه خدمات حمل و نقل مسافران و چاپ و توزیع تراکت‌های اطلاع رسانی حقوق مسافر و توزیع آن هستیم.

وی از تمدید پروانه فعالیت ۶۶ شرکت و موسسه مسافربری فعال در سطح استان خبر داد و افزود: ۵۰۰ مورد بازدید به منظور نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافر انجام شده است.

به گفته کرمی همچنین بر نحوه فعالیت رانندگان بخش جابجایی مسافران نظارت شده و بازدید‌های دوره‌ای و دروازه‌ای به تعداد ۳۵۴ مورد به عمل آمده است.

وی از بازدید مستمر از مراکز ارائه خدمات در پایانه‌ها و طول محور‌های مواصلاتی استان خبر داد و گفت: پیگیر رفع نواقص مشاهده شده در ارائه خدمات مراکز مجتمع خدماتی- رفاهی هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از بررسی مستمر وضعیت پایانه‌ها و دفاتر شرکت‌های مسافربری و اقدامات لازم برای بهبود و اصلاح آن‌ها خبر داد و گفت: همچنین هماهنگی‌های لازم برای اجرای طرح بازدید و نظارت بر مراکز ارائه خدمات به مسافران در دستور کار است که در این میان هماهنگی با نماینده بازرسی استانداری و صنعت و معدن و شبکه بهداشت نیز انجام شده است .

 

 

انتهای پیام/د

نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و موسسات مسافربری و حمل و نقل

 

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.