جابجایی بیش از سه میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از جابجایی بیش از سه میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : امسال سه میلیون و ۱۶۸ هزار نفر توسط ناوگان حمل و نقل برون شهری استان کرمانشاه جابجا شده‌اند.

وی تعداد سفر‌های انجام شده در این مدت را بیش از ۳۱۳ هزار سفر اعلام کرد که از این تعداد حدود ۴۱ هزار سفر توسط اتوبوس و مابقی توسط سواری و مینی‌بوس انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه مسیری که در این سفر‌ها طی شده را نیز بالغ بر ۵۸ میلیون کیلومتر برآورد کرد.

کرمی یادآوری کرد: در این مدت بیش از ۲۶ هزار مورد سفر دربستی و ۱۰۲ سفر بین‌المللی نیز در پایانه‌های استان به ثبت رسیده است.

به گفته این مسئول، در سال جاری کارت هوشمند برای ۱۰۵ راننده ناوگان مسافری صادر و کارت هوشمند ۱۹۷۲ راننده نیز تمدید شده است.

وی با اشاره به وضعیت ناوگان حمل و نقل بین‌شهری استان کرمانشاه، افزود: هم اکنون ۱۹۸۴ دستگاه خودرو شامل ۲۱۵ دستگاه اتوبوس، ۹۶۳ دستگاه مینی‌بوس و ۸۰۶ دستگاه سواری، جابجایی مسافران برون شهری را در استان بر عهده دارند که سهم عمده جابجایی مسافران نیز توسط مینی‌بوس‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تعداد رانندگان ناوگان حمل و نقل مسافری برون شهری استان را نیز ۳۳۶۶ نفر اعلام کرد که در قالب ۷۱ شرکت فعالیت دارند .

 

 

انتهای پیام/د

جابجایی سه میلیون و ۱۶۸ هزار نفر توسط ناوگان حمل و نقل برون شهری استان کرمانشاه

 

برچسب ها: حمل و نقل ، جابجایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار