احداث ساختمان ملکی بانک ملت شعبه بافق

فرماندار بافق گفت: پس از صدور مجوز‌های لازم توسط شهرداری، اسناد مناقصه احداث ساختمان بانک ملت منتشر و کلنگ احداث آن در دهه فجر به زمین می‌خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ به منظور تسهیل و تسریع در احداث ساختمان ملکی بانک ملت، نشستی با حضور فرماندار و شهردار بافق، مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیر امور شعب بانک ملت استان یزد در دفتر مدیر کل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری یزد برگزار شد.

سخا مدیر امور شعب بانک ملت استان یزد در این نشست با اشاره به همکاری این بانک در سال ۹۵ با شهرداری بافق و اجازه تخریب ساختمان قبلی شعبه بافق به منظور تعریض و ایجاد بلوار وحشی بافقی، خواهان همکاری مسئولان این شهرستان جهت صدور پروانه و تسهیل شرایط احداث ساختمان جدید این بانک شد.

وی افزود: علیرغم اینکه طبق برنامه‌های دولت باید ۱۴ شعبه استان را در هم ادغام و تعدیل نمود، ولی شعبه بافق با عنایت به همکاری مردم و‌مسئولان این شهرستان به یک شعبه کارآمد و فعال تبدیل شده و بنا داریم آن را توسعه دهیم.

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق نیز در این نشست با توجه به شرایط رو به رشد اقتصادی شهرستان و تراز مثبت بانک‌ها و مؤسسات مالی فعال در شهرستان ادامه داد: احداث ساختمان شکیل بانک ملت در بلوار مرکزی این شهر هم برای مشتریان این بانک و هم از منظر مبلمان شهری، مفید است.

وی تصریح کرد: پس از صدور مجوز‌های لازم توسط شهرداری بافق، اسناد مناقصه احداث این ساختمان بانکی منتشر و در دهه مبارک فجر کلنگ احداث آن به زمین می‌خورد.


انتهای پیام/ ا

فعالیت 14 شعبه بانک ملت در استان یزد

برچسب ها: اقتصادی ، بانکها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.