احداث ساختمان جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بافق در آینده نزدیک

فرماندار شهرستان بافق از آعاز عملیات احداث ساختمان جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

به  گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمد زاده رحمانی فرماندار شهرستان بافق در بازدید سرزده از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بافق گفت: زمین مورد نیاز اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بافق تخصیص داده شده و عملیات احداث آن در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

 زاده رحمانی ضمن دیدار با رئیس و کارکنان این اداره از نزدیک در جریان روند خدمات دهی و مشکلات آنان قرار گرفت و پیرامون تامین تجهیزات اداری و بهسازی فضای اداری موجود قول مساعدت داد.

نوری رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بافق در این دیدار به بیان گزارشی از برنامه‌های پیش رو  و مشکلات این اداره پرداخت و گفت: در حوزه تعاون در شهرستان بافق ۴۰۳ تعاونی و در بحث کارگاه‌های تولیدی ۳۱۸ کارگاه در حوزه‌های کشاورزی، اصناف، صنعتی، پیمانکاری، معادن و... وجود دارد.

نوری با اشاره به اینکه کمبود فضا و تجهیزات اداری از جمله مسائل پیش روی این اداره افزود: در این تعاونی‌ها بیش از ۲۵ هزارنفر با سرمایه‌ای بالغ بر هزار میلیارد ریال عضو هستند و تعاونی توسعه و عمران بافق سومین تعاونی تشکیل شده شده در استان یزد است.

انتهای پیام/ی

ساختمان جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بافق احداث می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار