احداث سالانه ۳۰ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: سالانه ۳۰ کیلومتر به میزان بزرگراه‌ها در سطح استان اردبیل افزوده می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محبوب حیدری، مديركل راه و شهرسازی استان اردبيل امروز در جمع خبرنگاران افزود: در توسعه راه ها علی الخصوص بزرگراه اعتبارات خوبی درنظر گرفته شده و در برنامه داریم که ساليانه 30 کیلومتر به میزان بزرگراه ها بیافزاییم تا بتوانيم در طول 4 سال آینده به میانگین کشوری در خصوص توسعه بزرگراه ها برسیم.

وی خاطرنشان کرد: در بحث بودجه پروژه های ملی علی رغم كاهش 30 درصدی در بودجه سال 97 و كاهش 10 درصدی در سال 98 پروژه های حوزه راه و شهرسازی استان اردبيل با همت و تلاش و پيگيری استاندار اردبيل و مجمع نمايندگان نه تنها كاهشی در پی نداشته بلكه نسبت به سال های قبل افزايش چشمگيری داشته است و اين امر سبب شده در اكثر مناطق استان اردبيل در بحث زيرساخت ها كارهای عمرانی با جديت تمام دنبال شده و در حال اجراست.

مديركل راه و شهرسازی استان اردبيل تصريح كرد: در اجرای كليه پروژه ها در مجموعه راه و شهرسازی رعايت مشخصات فنی خط قرمز ما بوده و فدای هيچ مسائلی نخواهيم كرد و معاونين مربوطه مكلفند با جديت تمام بر اين امر نظارت دقيق داشته باشند تا پروژه هايی با كيفيت بالا به بهره برداری رسيده و در اختيار متوليان امر و مردم ولايت مدار استان قرار گيرد.

وی به مطالعات امكان سنجی راه ها در سطح استان اردبیل اشاره كرد و افزود: مطالعات امكان سنجی راههای شريانی در تمامی محورهای استان اردبیل به اتمام رسیده و وضعیت استان از بابت نیاز به بزرگراه و راه اصلی مشخص شده است.

مديركل راه و شهرسازی استان اردبيل گفت: در بحث اعتبارات راه های روستايی نسبت به سال های قبل اعتبارات مناسبی از اعتبارات استانی در نظر گرفته شده كه اميدواريم با جذب اعتبارات فوق شهرستان های خلخال و گرمی را در برخورداری از راههای آسفالته در روستاهای بالای 50 خانوار به ميانگين كشوری و استانی برسانيم.

حیدری تصریح کرد: امسال در بحث راههای روستايی شهرستان خلخال اقدامات بسيار خوبی علی الخصوص راه محوری برندق – جعفرآباد – درام و راه محور شال – ماجولان – ماسوله انجام شد.

انتهای پیام/ح

اتمام مطالعات امکان سنجی راههای شریانی در محورهای اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.