استاندار کرمانشاه ؛

تخصیص یازده میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از اعتبارات طرح‌های مشوق اشتغالزایی استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه با اشاره به تخصیص یازده میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از اعتبارات طرح‌های مشوق اشتغالزایی استان، گفت: ریالی از این اعتبارات نباید در خزانه بماند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : در سراسر کشور ۶۸۶ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های اشتغالزا در نظر گرفته شده که سهم استان کرمانشاه ۵۷ میلیارد تومان است.

وی گفت : استان کرمانشاه بیشترین سهم را از این اعتبارات به خود اختصاص داده و بعد از ما استان‌های لرستان با ۴۹ میلیارد تومان و سیستان و بلوچستان با ۴۸ میلیارد تومان در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: سهمیه ۵۷ میلیارد تومانی استان کرمانشاه شامل اختصاص اعتبار به طرح‌هایی نظیر طرح کارورزی، مهارت آموزی در محیط واقعی کسب و کار یارانه دستمزد، یاارنه حق بیمه و ... است.

بازوند میزان تخصیص این اعتبارات در کل کشور را نیز ۱۳۵ میلیارد تومان اعلام کرد که سهم استان کرمانشاه از این تخصیص اولیه یازده میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است که اکنون در خزانه قرار دارد.

وی ادامه داد: برای دریافت این اعتبارات بسیار جنگیدیم و حالا نباید اجازه بدهیم ریالی از این اعتبارات در خزانه باقی بماند.

استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه در مجموع هم اکنون حدود ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش‌های مختلف در خزانه استان موجود است، خاطرنشان کرد: خزانه استان‌ها به صورت مستمر و آنلاین از سوی خزانه کشور کنترل می‌شود و تازمانی که این پول را داریم نمی‌توانیم درخواست تخصیص اعتبارات بیشتر را بدهیم.

بازوند خواستار جذب هرچه زودتر این اعتبارات از سوی دستگاه‌های اجرایی شد و عنوان کرد: مدیران باید دلشان برای بیکارانی که درخانواده‌ها هستند بسوزد و کوتاهی در جذب اعتبارات نداشته باشند.

وی در ادامه از ابلاغ پاداش مناطق جنگ زده در دی ماه امسال هم خبر داد و دستگاه‌ها را موظف به پرداخت آن دانست.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: به دنبال این هستم که شرایط بگونه‌ای شود که هیچ مدیری قبل از کارمندانش حقوق نگیرد.

در ادامه حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه نیز با اشاره به اعتبارات مشوق اشتغال که برای استان در نظر گرفته شده، گفت: اگر سهم ۵۷ میلیارد تومانی کرمانشاه تخصیص کامل داشته باشد می‌توان با کمک این اعتبارات برای پنج هزار شغل ایجاد کرد.

وی معتقد است، یازده میلیارد تومانی که اکنون تخصیص یافته نیز می‌تواند زمینه اشتغال هزار نفر را فراهم کند .

 

 

انتهای پیام/د

۶۸۶ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های اشتغالزا در نظر گرفته شده است

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.