تسهیل تردد جانبازان، سالمندان و معلولان در معابر شهری و اماکن عمومی استان

مدیرکل دفترفنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری کرمانشاه گفت : تردد جانبازان، سالمندان و معلولان در معابر شهری و اماکن عمومی استان تسهیل می شود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شهرام کهریزی مدیرکل دفترفنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری در جلسه ستاد پیگیری و هماهنگی مناسب سازی استان گفت : عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی و آرامش و امنیت کشور را مدیون خون شهدا و مرهون فداکاری و رشادت های ایثارگران و جانبازان هستیم و خدمت به جامعه معظم ایثارگران باید با تمام توان و ظرفیت دنبال شود.

وی گفت : با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از افراد جامعه جانبازان گرامی، معلولین و افراد سالمند و ناتوان جسمی هستند باید شرایطی فراهم گردد تا موانع مشارکت و تردد این عزیزان در معابر و اماکن استان و محیط های شهری و موانع دسترسی به خدمات برای آنان از بین برود تا بتوانند همانند افراد عادی در جامعه زندگی نمایند.

کهریزی گفت: برخی از معابر و خیابان های شهر برای آمد و شد جانبازان، معلولان و افراد سالمند مشکل ساز شده که باید هر چه زودتر برطرف شود و فضاهای شهری برای تردد جانبازان و معلولین مناسب شود و همه مسئولان نسبت به این عزیزان مکلف هستند.

وی اضافه کرد: شهرداری ها دستگاه های اجرایی در ساخت و سازها و مناسب سازی مکان های عمومی برای تردد آسان این افراد دقت لازم را داشته باشند .

وی تصریح کرد: باید همه مسئولان در تحقق این مهم دست‌ به‌ دست هم بدهیم تا خدمات خوبی به این قشر معظم جامعه ارائه شود .

 

 

انتهای پیام/د

عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی و آرامش و امنیت کشور مدیون خون شهدا

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.