ساماندهی ساختمان کلانتری‌های در کازرون

فرماندار کازرون خواستار ساماندهی ساختمان‌های کلانتری‌های این شهرستان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، داریوش دهقان فرماندار کازرون در سفر اخیر خود به تهران و در ادامه پیگیری‌های لازم در راستای مشکلات شهرستان کازرون در دیدار با سردار ایوب سلیمانی جانشین نیروی انتظامی کشور بیان کرد: نیروی انتظامی از سازمان‌های بسیار تاثیرگذار در حوزه امنیت بوده، به نوعی که بازخورد مسئولیت‌ها و ماموریت‌های نیروی انتظامی در زندگی فردی و اجتماعی مردم بسیار آشکار است.

دهقان رسیدگی به وضعیت کلانتری‌ها و ساماندهی این مراکز حساس را از اولویت‌های اساسی دانست و افزود: ساختمان پاسگاه‌ها و کلانتری‌های شهرستان کازرون وضعیت مطلوبی ندارند و باید ساماندهی شوند.

فرماندار شهرستان کازرون با بیان اینکه ساختمان پلیس تخصصی خشت نیمه ساز است، تصریح کرد: یک باب ساختمان پلیس در خشت ساخته شده که تقاضا می‌شود دستورات لازم داده شود.

وی خواستار افزایش ناوگان خودرویی شهرستان کازرون شد و ادامه داد: افزایش ناوگان خودرویی می‌تواند در افزایش سرعت و دقت ماموریت‌ها موثر باشد.

فرماندار کازرون با تاکید بر ساخت پاسگاه نیروی انتظامی در تنگ چوگان، اضافه کرد: ساختمان پاسگاه قدیمی و نیاز به ساخت دوباره دارد که یکی از مشکلات پیش‌روی پرسنل شاغل قدیمی بودن ساختمان‌های مسکونی سازمانی است.

همچنین در این دیدار سرهنگ عبادی نژاد فرمانده نیروی انتظامی گزارشی از وضعیت امنیتی و مشکلات ساختمانی، پرسنلی، ناوگان خودرویی و سازمانی ارائه کرد.
انتهای پیام/ت

ساختمان کلانتری‌ها در کازرون ساماندهی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.