امام جمعه سمنان:

دانشجویان پیشتازان استکبار ستیزی هستند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: دانشجویان پیشتازان استکبار ستیزی هستند و این مسیر به صورت مستمر ادامه دارد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمنان با تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو، گفت: دانشجویان و حوزویان دو قشر تاثیرگذار در تاریح انقلاب و حافظان آرمان‌های نظام اسلامی در کشور هستند.

امام جمعه سمنان اردو‌های جهادی دانشجویان در کنار تحصیل را نشان دهنده اخلاص و خدمات رسانی این قشر به کشور خواند.

آیت الله شاهچراغی با محکوم کردن واقعه تروریستی چابهار، افزود: از سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیرو‌های مسلح میخواهیم ریشه ترور را از این کشور قطع کنند.

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه کشور ما در جنگ سخت با دشمن با ایثار، تقوی و توکل به خدا در برابر دشمنان و استکبار جهانی سربلند و پیروز شد گفت: دشمنان با ناکامی در جنگ سخت، تهاجم نرم را درپیش گرفتند و در این جنگ نیز باید با تقوا و توکل به خدا، مقاومت و تبعیت از رهبری به پیروزی برسیم.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با قدردانی از مهمان نوازی مردم این استان از رئیس جمهور و هیات همراه در سفر به استان سمنان گفت: مردم به طور شایسته از رئیس جمهوری و مهمانان اجلاس نماز به ویژه آقای قرائتی پذیرایی کردند و حرمت مهمانان را نگه داشتند.

امام جمعه سمنان برگزاری اجلاس سراسری نماز در سمنان را خاطر نشان کرد و عنوان داشت: پیام پرمحتوا و جامع رهبر معظم انقلاب باید مورد توجه همه به ویژه مسئولان قرار گیرد و عملیاتی شود.

آیت الله شاهچراغی افزود: بخش مهمی از گرفتاری جامعه از بی توجهی به نماز است و نجات از گرفتاری ها، نیازمند اشاعه فرهنگ نماز و ادای آن در جامعه است.

امام جمعه سمنان بیانات رهبری در زمینه ساخت نماز خانه و اقامه نماز در مدارس را یاد آور شد و گفت: نماز جماعت در مدارس تضمین کننده آینده کشور است، و این فرهنگ غنی باید از کودکی نهادینه شود.

انتهای پیام / گ

سخنان آیت الله شاهچراغی در نماز جمعه سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار