مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه ؛

گازرسانی به همه روستا‌های باقیمانده بالای ۲۰ خانوار استان کرمانشاه

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : مهمترین برنامه شرکت گاز استان کرمانشاه طی دو سال آینده گازرسانی به همه روستا‌های باقیمانده بالای ۲۰ خانوار استان است .

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : مهمترین برنامه شرکت گاز استان کرمانشاه طی دو سال آینده گازرسانی به همه روستا‌های باقیمانده بالای ۲۰ خانوار استان است.

وی گفت : با اجرای این برنامه ضریب نفوذ گازرسانی روستایی استان از ۶۱ درصد فعلی به بالای ۹۰ درصد می‌رسد.

شهبازی افزود : تکمیل گازرسانی به ۴ شهر باقیمانده استان شامل شهر‌های نوسود، نودشه، ریجاب و ازگله از دیگر برنامه‌های در دست اجرای این شرکت است.

وی افزود : در بخش صنعتی نیز برنامه شرکت، گازرسانی به همه واحد‌های صنعتی متقاضی استفاده از گاز است.

وی افزود : ارزش واقعی گاز طبیعی زمانی است که به عنوان خوراک و یا سوخت در واحد‌های تولیدی و صنعتی مورد استفاده قرار گیرد و زمینه رشد فعالیت‌های تولیدی و ایجاد اشتغال را فراهم کند .

شهبازی گفت : در این زمینه اقدامات بسیار خوبی در زمینه گازرسانی به واحد‌های تولیدی و صنعتی استان انجام گرفته و بیش از دو هزار واحد صنعتی بزرگ و کوچک به شبکه گازرسانی متصل شده‌اند که از مهمترین آن‌ها می‌توان به دو کارخانه بزرگ تولید سیمان، سه واحد بزرگ پتروشیمی و نیروگاه‌های تولید برق اشاره کرد.

وی گفت : با توجه به اینکه در بخش توسعه شبکه گازرسانی استان در مراحل انتهایی کار قرار داریم، افزایش کیفیت خدمات رسانی به مردم، هم راستا با راهبرد کلی شرکت ملی گاز در دستور کار شرکت گاز استان کرمانشاه قرار دارد.

شهبازی افزود : به همین منظور اقدامات مهمی ازجمله؛ استقرار استاندارد‌های مدیریتی در حوزه‌های کیفیت (ایزو ۹۰۰۱)، بررسی رضایت و شکایات مشتریان (ایزو ۱۰۰۲ و ۱۰۰۰۴)، ایمنی و محیط زیست (HSE-MS) و مدیریت انرژی (ایزو ۵۰۰۰۱) در مجموعه شرکت گاز استان اجرایی شده است و خوشبختانه در همه این حوزه‌ها، موفق به دریافت گواهینامه‌های مربوطه شده ایم.

وی افزود : شرکت گاز استان کرمانشاه استقرار مدل تعالی سازمانی و حرکت در مسیر تعالی را در دستور کار خود قرار داده است و سال گذشته موفق به کسب تقدیرنامه دوستاره تعالی سازمانی در نخستین جشنواره تعالی سازمانی شرکت ملی گاز ایران شد و امسال نیز به منظور کسب سطوح بالاتر تعالی سازمانی در این جایزه مورد ارزیابی قرار گرفته است.

شهبازی گفت : راه‌اندازی سیستم قرائت و چاپ همزمان قبوض گازب‌ها، استقرار سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS، ارایه خدمات مرتبط با مشترکین در دفاتر پیشخوان، راه‌اندازی میز خدمت و راه‌اندازی سیستم مکانیزه امداد گاز استان از مهمترین اقدامات انجام گرفته در راستای افزایش کیفیت خدمت رسانی در شرکت گاز استان کرمانشاه است .

 

 

انتهای پیام/د

برنامه شرکت گاز، گازرسانی به همه واحد‌های صنعتی متقاضی استفاده از گاز است

 

برچسب ها: گاز ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.