امهال و بخشودگی جرائم تسهیلات دریافتی کشاورزان خسارت‌دیده

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری هرسین از امهال و بخشودگی جرائم تسهیلات دریافتی کشاورزان خسارت‌دیده از حوادث غیرمترقبه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،کارگروه بند (خ) ماده ۳۳ قانون برنامه ششم توسعه کشور در شهرستان هرسین به ریاست معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری تشکیل جلسه داد.

موضوع بند (خ) ماده «۳۳» قانون برنامه ششم توسعه کشور در خصوص امهال و بخشودگی جرائم تسهیلات دریافتی کشاورزان خسارت‌دیده از حوادث غیرمترقبه در سال زراعی ۱۳۹۷‏-۱۳۹۶ است که به مدت سه‌سال به شبکه بانکی کشور ابلاغ شده است. بدین صورت که کلیه جرایم شامل بخشودگی میشود و اصل وام به مدت سه سال امهال میشود.

نجف میرزاحسینی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان هرسین گفت : بر اساس تصویب‌نامه‌های هیأت محترم وزیران کارگروه موضوع بند (خ) ماده (۳۳) قانون برنامه ششم توسعه موظف است مشمولین واجد شرایط از امهال تسهیلات موضوع این تصویب نامه را به بانک‌های عامل جهت امهال سه ساله تسهیلات متقاضیان معرفی نمایند و بر این اساس از بانک‌ها خواسته شده است مراتب را در چارچوب ضوابط بانکی اجرا نمایند.

وی همچنین اعلام کرد: اقدامات لازم جهت امهال تسهیلات دریافتی کشاورزان خسارت دیده از طرف مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان با جدیت در حال پیگیری است و به محض اجرایی شدن آن از طرف بانک ها، اطلاع رسانی‌های عمومی انجام خواهد گرفت.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان هرسین در پایان سخنانش اظهار داشت: بر اساس آمار‌های موجود در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان هرسین تاکنون ۱۰ روستای دهستان چمچمال بخش بیستون بر اثر سیلاب همه محصولات آنان از بین رفته است و بر اثر زلزله سال گذشته نیز به ۲۰ واحد صنعتی دامداری و مرغداری منطقه خساراتی وارد شده است .

 

 

انتهای پیام/د

پیگیری اقدامات لازم جهت امهال تسهیلات دریافتی کشاورزان خسارت دیده

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار