جلسه توجیهی تبصره ۱۹ ماده واحده لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ برگزار شد

جلسه توجیهی تبصره ۱۹ ماده واحده لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ با حضور معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان هرسین برای مسئولین و روسای دستگاه‌های دولتی این شهرستان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، نجف میرزاحسینی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان هرسین گفت : تبصره ۱۹ ماده واحده لایحه بودجه سال ۹۷ به نحوه مشارکت دولت با بخش خصوصی و تعاونی‌ها در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام و بهره برداری از پروژه‌های تکمیل شده یا در حال بهره برداری میپردازد .

 وی گفت : بر اساس این قانون فضا‌ها و اماکن بلا استفاده دولتی طی شرایط خاصی به بخش خصوصی واگذار میشود و بخش خصوصی علاوه بر برخورداری از معافیت‌های مالیاتی و بیمه‌ای می‌تواند از تسهیلات دولتی استفاده نماید.

میرزا حسینی ادامه داد: جلب مشارکت و حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی از جمله مزایای این تبصره می‌باشد.

وی ادامه داد: تبصره ۱۹ ماده واحده لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ میتواند در غالب واگذاری، مشارکت، ساخت و بهره برداری یا برون سپاری باشد و در این راستا اولویت با طرح‌های نیمه تمام است.

نجف میرزا حسینی افزود: طرح‌ها و برنامه‌های بخش خصوصی و تعاونی در این راستا باید توجیه کامل اقتصادی داشته باشد.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری در پایان سخنانش از مسئولین خواست در این راستا با سرمایه گذاران نهایت همکاری را داشته باشند .

 

 

انتهای پیام/د

تبصره ۱۹ ماده واحده لایحه بودجه سال ۹۷ به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام میپردازد

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار