سرپرست فرمانداری حمیدیه؛

مسئولان برای رفع مشکلات بخش کشاورزی همکاری کنند

سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه، همکاری و هماهنگی مسئولان در رفع مشکلات و معضلات بخش کشاورزی این شهرستان را خواستار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی، سرپرست فرمانداری حمیدیه در نشست با کرمی، مدیر عامل شرکت کرخه و شاوور و دیگر مسئولان این شهرستان ضمن بررسی فعالیت شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور، خواستار همکاری و هماهنگی در جهت رفع معضلات و مشکلات بخش کشاورزی شد.

در این نشست، کرمی، مدیر عامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور،گزارشی از فعالیت های این شرکت ارائه و قول مساعد در راستای رفع مشکلات موجود داد.

سپس شاهین هاشمی، سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه با اشاره به جایگاه و اهمیت عملکرد شرکت بهره برداری کرخه و شاوور در بخش کشاورزی در سطح شهرستان با توجه به ارتباط مستقیم معیشت و اقتصاد شهرستان و تبعات اجتماعی حاصله از آن خواستار همکاری و هماهنگی در جهت رفع معضلات و مشکلات بخش کشاورزی با دستگاه های ذیربط و ذی نفع و علی الخصوص کشاورزان به عنوان‌ بهره برداران با بهره گیری از ظرفیت های بخشداران، شوراها و دهیاران با برگزاری جلسات در روستاها به صورت ارتباط مستقیم با مردم شد.

هاشمی در ادامه به مطالبات معوقه آب بهای سال های گذشته کشاورزان به شرکت کرخه و شاوور اشاره کرد و خواستار مراعات حال قشر بی بضاعت کشاورزان و امهال معوقات در چند سال و پرداخت به صورت قسط در پایان هر کشت گردید.

وی در پایان بر نظارت بیش تر شرکت کرخه و شاوور جهت تقسیم عادلانه آب رهاسازی شده در کانال ها و بهره برداری روستاهای پایین دست از آب تاکید کرد تا از بروز مشکلات و تنش های اجتماعی جلوگیری شود.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.