بررسی مشکلات کشاورزی دزفول

فرماندار دزفول گفت: دزفول در حوزه کشاورزی با وجود تولیدات فراوان و قطب کشاورزی استان بودن، مشکلات متعددی از جمله نبود مرز هوایی دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حبیب اله آصفی، فرماندار دزفول بیان داشت: مسئولان کشوری و استانی نسبت به ایجاد مرز هوایی در دزفول اهتمام بورزند و یکی از اساسی ترین مشکلات دزفول مازاد تولید محصولات کشاورزی است.

وی افزود: با وجود پیگیری های متعدد، مجموعه فرمانداری و نماینده دزفول در مجلس و صدور دستور از سوی معاون اول رئیس جمهور، تاکنون این معضل برطرف نشده است.

آصفی ادامه داد: نبود مرز هوایی موجب شده که حجم انبوه تولیدات محصولات شهرستان با هزینه و مشقت فراوان به آستارا ارسال شود و متاسفانه محصولات کشاورزی دزفول که حاصل رنج و زحمت کشاورزان دزفول است به اسم آستارا به کشورهای دیگر صادر و سود و اشتغال بسیار زیاد آن نیز نصیب آستارا می شود.

فرماندار دزفول گفت: در حالی که در تمام نقاط کشور با کمبود تولیدات مواجه هستند و این امر نشان دهنده اهمیت وجود مرزهوایی در دزفول است تا این محصولات با همان کیفیت صادر و سود آن از نظر اشتغال و ارزش افزوده نصیب شهرستان شود.

انتهای پیام/م

لزوم اهتمام مسئولان برای ایجاد مرز هوایی در دزفول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.