مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان خبر داد:

برگزاری مانور پیامبر اکرم (ص) در ارگان های دولتی استان سمنان

ایرج کارخایی گفت: رزمایش آمادگی در برابر حوادث با عنوان پیامبر اعظم(ص) امروز با همراهی ۱۳ دستگاه اجرایی و خدماتی و دولتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ایرج کارخایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان در آغاز رزمایش آمادگی در برابر مخاطرات استان سمنان گفت: رزمایش آمادگی در برابر حوادث با عنوان پیامبر اعظم(ص) امروز با همراهی ۱۳ دستگاه اجرایی و خدماتی و دولتی  برگزار شد که هدف اصلی آن مقابله با تهدیدهای طبیعی و انسانی محسوب می‌شود.

وی افزود: شناسایی تهدیدهای حوزه پدافند غیرعامل یکی از بخش‌های این رزمایش است که باید رزمایش‌های متعددی در بخش پدافند غیرعامل اجرا شود تا بتوانیم از سطح آمادگی خوبی در برابر مخاطرات برخوردار باشیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بابیان اینکه تلاش برای مقابله با تهدیدهای دشمنان نیازمند مشارکت تمامی نهادهای اجرایی، دولتی است، تصریح کرد: یکی از محورهای این رزمایش همراهی و تعامل دستگاه‌های اجرایی است.

کارخایی اظهارداشت: در روزهای گذشته شاهد حملات سایبری از سوی رژیم اشغالگر قدس بوده‌ایم که دانشمندان حوزه سایبری با توانمندی و نیروی ایمان توانسته‌اند تمام توطئه‌ها را خنثی کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان، پدافند غیرعامل را حربه‌ای برای مقابله با تهدیدات دشمنان دانست و افزود: هوشیاری در برابر توطئه‌های متعدد دشمنان ماهیت و رویکرد خصمانه استکبار جهانی در قبال انقلاب اسلامی را نابود خواهد کرد.

کارخایی با اشاره به اینکه کشورمان در این تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی انواع تهدیدهای نظامی و سایبری را از سوی دشمنان مختلف دیده است،عنوان داشت: مقاومت، ایثار، دانش و ایمان متخصصان این مرز و بوم توانسته تاکنون تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

انتهای پیام / م

پدافند غیرعامل حربه مقابله با تهدیدات دشمنان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار