معاون آموزشی و پژوهشی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

آمریکا دولتی عهدشکن است و هر پیمانی که ببندد، نقض می‌کند

معاون آموزشی و پژوهشی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جمع راهپیمایان 13 آبان سمنان گفت: امروزبا اتکا به توان و تولید داخلی بر مشکلات فائق می‌آئیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسین کاشانی‌پور مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور سخنران مراسم 13 آبان امسال شهرسمنان بود .

حسین کاشانی‌پور مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به حماسه‌آفرینی دانش‌آموزان و دانشجویان خط امام درحماسه 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا گفت : استکبارستیزی از شاخصه‌های انقلاب اسلامی است و روحیه آزادی‌خواهی و ظلم ستیزی از گذشته تاکنون در بین جوانان کشور ریشه دوانده و تا نابودی کامل نظام سلطه باقی خواهد ماند

کاشانی‌پور افزود: پیام مقابله با استکبار امروز شعاری همگانی و درس بزرگ امام حسین (ع) برای همه ماست و ملت ایران هیچگاه در مقابل استکبارمذاکره و یا سرخم نمی کند چراکه مذاکره ابزاری برای تسلیم کردن ملت است و مستکبران و در رأس آنان، آمریکا به هیچ ملتی حق حیات نمی‌دهند

وی  گفت : آمریکا دولتی عهدشکن و همیشه مستکبر است و هر پیمانی که ببندد، نقض می‌کند.

مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: ایران اسلامی با وحدتی که بین مردم وجود دارد و تبعیت از فرامین رهبری قدرتی ماندگار دارد و در چهلمین سال پیروزی نیز دشمنان ما اذعان دارند که با وجود راه انداختن جنگ‌های گوناگون نیابتی و رسانه‌ای موفق به شکست و رکود ایران نخواهند بود .

کاشانی پور با تأکید بر لزوم حفظ روحیه امیدواری و پرهیز از یأس و ناامیدی افزود : با وحدت و اتحاد مردم و مسوولان مشکلات حل می شود وبه برکت جوانان و نوجوانان این سرمایه های ارزشمند کشور ایران بالنده‌تر از گذشته در مسیر توسعه حرکت خواهد کرد.

کاشانی‌پوردوری از جناح‌بازی‌ها و بازی‌های سیاسی ومیدان دادن به نیروهای انقلابی را لازمه حرکت در مسیر تعالی و پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور دانست.

مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره توان علمی بسیار و تولیدات دانش بنیان بسیار مطرح در جهان افزود: با ظرفیت‌های موجود کشور و تبعیت از رهبری می‌توانیم ایران اسلامی روزبه روز پیشرفته تر و موفق تر خواهد بود

کاشانی‌پور با اشاره به اینکه در این 4 دهه انقلاب، ایران همیشه پیروز و استکبار شکست‌خورده بوده است افزود: نباید اندیشه های دشمن ترویج شود چراکه بی‌پایه و اساس و مشکل‌آفرین است.

انتهای پیام/ع

آمریکا دولتی عهدشکن است و هر پیمانی که ببندد، نقض می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.