سنقر یکی از شهرستان‌های کرمانشاه از نظر نیرو‌های تخصصی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : سنقر یکی از شهرستان‌های خوب استان از نظر نیرو‌های تخصصی است .

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، در نشست هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان سنقر از سوی معاونین بهمن روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : بیمارستان امام خمینی (ره) سنقر و کلیایی با ۱۱۱ تخت فعال و بیش از ۵۳ درصد اشغال تخت در شش ماهه اول سال ۴۶۷۶ بیمار را پذیرش کرده که بیشترین میزان آن در بخش جراحی است .

وی گفت : سنقر یکی از شهرستان‌های خوب استان از نظر نیرو‌های تخصصی است

محمدی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در طرح تحول نظام سلامت ۶۰ میلیارد ریال تجهیزات به طور بی سابقه‌ای به شهرستان اختصاص یافته است .

وی گفت : تجهیزات مورد نیاز بیمارستان تامین می‌شود .

منصوری معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : سنقر و کلیایی همیشه از شهرستان‌های نمونه و پیشرو از دیدگاه سلامت بوده است .

شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : ۲۵ پروژه در برنامه حوزه بهداشت است که در حال اجرا، کسب مجوز و برگزاری مناقصه و در دست اقدام است .

وی گفت : کاهش مرگ و میر نوزادان و عدم مرگ مادر به دلیل عوارض بارداری و زایمان در ده سال گذشته از شاخص‌های خوب شهرستان است .

ایمانی معاون توسعه مدیریت و منابع گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مشکلات وقفه و کندی در احداث پروژه‌های شهرستان سنقر را به طور جدی پیگیری می‌کند .

کریمی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سنقر و کلیایی گفت : همکاران شبکه بهداشت و‌ درمان با ۱۲ مرکز جامع سلامت ، ۷۹ خانه بهداشت و یک بیمارستان به ۲۵۲۴۸۰ خانوار ساکن در وسعت ۲۳۲۰۰ کیلومتری شهرستان سنقر و‌ کلیایی خدمت می کنند .

 

 

انتهای پیام/د

بیمارستان امام خمینی (ره) سنقرو کلیایی ۱۱۱ تخت فعال دارد

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار