دعوت فرماندار کرمانشاه از مردم برای شرکت در راهپیمایی سیزده آبان

فرماندار کرمانشاه از مردم برای شرکت با شکوه و گسترده در راهپیمایی سیزده آبان دعوت کرد .

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، جلسه کمیته بررسی طرح‌های عمرانی به ریاست فضل اله رنجبر فرماندار کرمانشاه و با حضورمدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان کرمانشاه برگزار گردید در این جلسه رنجبر با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب روز سیزده آبان را بسیار حائز اهمیت و‌حساس بر شمرد که نقش قابل توجهی در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی دارد

فرماندار کرمانشاه از همه‌ی اقشار مردم خواست با توجه به شیطنت‌های استکبار جهانی حضوری فعال و گسترده و با شکوه در راهپیمایی سیزده آبان که روز یکشنبه ساعت نه ونیم صبح از محل چهار راه مدرس تا مسجد جامع برگزار میگردد داشته باشند .

وی گفت : جلسات کمیته برنامه ریزی و پیگیری پروژه‌های عمرانی با هدف مبادله به موقع موافقت نامه‌های پروژ ه.‌های عمرانی و‌پیگیری آخرین وضعیت آن‌ها بصورت مستمر برگزار خواهد شد .

وی همچنین با اشاره به جلسه کمیته برنامه ریزی پروژه‌های عمرانی تصریح کرد : در این جلسه آخرین وضعیت پرژوه‌ها موافقت نامه‌ها و‌پیشرفت فیزیکی آن‌ها مورد بررسی قرار میگیرد و از مسئولان ادار ات درخواست می شود گزارش خود را از آخرین وظعیت طرح‌های عمرانی ارائه دهند .

رییس کمیته برنامه ریزی پروژه‌های عمرانی تاکید کرد .. در سال۹۷ از محل اعتبارات استانی وتوازن منطقه‌ای ۲۰۲ میلیارد تومان در قالب۳۹۰پروژه عمرانی اختصاص داده شده است .

فرماندار کرمانشاه همچنین گفت: هر اداره و‌دستگاهی نتواند به موقع موافقت نامه‌های مبادله‌ای پروژه‌ها را به پیمان واگذار کند از اعتبارات سال ۹۸محروم خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

 اختصاص  ۲۰۲ میلیارد تومان در قالب۳۹۰پروژه به طرح های عمرانی

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار