امانی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انتظارات مردم از لیست امید مجلس برآورده نشده است/عملکرد سال اول فراکسیون امید به شناخت همکارانشان گذشت

عضو شورای شهر تهران گفت: لیست امید مجلس نتوانست انتظارات مردم را به طور کامل برآورده کند.

انتظار کامل از لیست امید برآورده نشده استشهربانو امانی، عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،در پاسخ به سوالی در مورد ارزیابی عملکرد فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: به طور کلی در جمیع جهات و به لحاظ پیشبرد لوایح توسط فراکسیون امید نمره قبولی می‌دهم اما انتظار می‎رفت این فراکسیون انسجام درونی بیشتری را سال اول حفظ می‌کردند.
 
وی دلیل عدم انسجام درونی فراکسیون امید را قرار گرفتن شخصتی‌های حامی دولتی در لیست امید دانست و خاطرنشان کرد: تعدادی از حامیان دولت در لیست امید قرار گرفتند که هم فکر و از اعضای جریان ما نبودند و کار تیمی آن‌ها در حد انتظار مردم نبود.
 
امانی با بیان اینکه لیست امید نتوانسته است انتظارات  ۱۰۰ درصد مردمی را برآورده کند، تصریح کرد:  این مساله طبیعی است که بدانیم  عملکرد سال اول فراکسیون امید، طبیعتا به  شناخت اعضا و همکاران خود گذشت و امیدوارم فراکسیون بتواند بازآفرینی امید را از مجلس آغاز کند.
 
وی در اظهاراتی مدعی شد که لیست امید در مجلس افراد شناسنامه‌دار اصلاح طلب نبودند  و ابراز امیدواری کرد کارنامه فراکسیون امید باتوجه به ریل‌گذاری که مخصوصا در تهران داشته است در آینده موفق باشد.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به شروع رایزنی‌های انتخاباتی در سال آینده مجلس خاطرنشان کرد: هنوز هیچ چیز در مورد لیست سال آینده مجلس نه در تهران و نه در کل کشور مشخص نیست.
 
امانی با بیان اینکه لیست امید با یک لیست مشترک المنافع و اعتلافی در تهران و در شهرستان‌ها در مجلس دهم حضور یافت، تصریح کرد:  فراکسیون و شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان فرصت بررسی عملکرد کلی فراکسیون امید و تک تک اعضا را خواهد داشت.
 
عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: افرادی که در سراسر کشور و  در حوزه‌های انتخابیه مختلف تلاش  کردند تا مورد حمایت اصلاح طلبان قرار بگیرند؛ امروز باید پاسخگوی عملکرد خود باشند و صداقتشان را در بوته آزمایش گذاشته و به مردم توضیح دهند که آیا در کار تیمی همراه فراکیسون بوده اند یا خیر؟
 
اخیرا در جریان برگزاری کنگره‌های احزاب اصلاح‌طلب انتقاد‌اتی از سوی برخی شخصیت‌های اصلاح طلب نسبت به عملکرد فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی مطرح شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۲ آبان ۱۳۹۷
خواهشا مشکلات مردم را رفع کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۰۲ آبان ۱۳۹۷
درود بر خادمان مردمی
آخرین اخبار