فرماندار بهمئی:

تاکید بر برقراری نظم و امنیت در راهپیمایی اربعین حسینی

فرماندار بهمئی برقراری نظم و امنیت در روز اربعین را اولویت کاری در این شهرستان دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  فرماندار بهمئی نیز در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به نزدیک بودن مراسم اربعین حسینی گفت: راهپیمایی روز اربعین نماد عشق و محبت به اهل بیت است و برای برگزار کردن این رویداد مهم باید تمام امکانات را بسیج کرد.  
حکمت الله سنایی افزود:با توجه به اینکه همه مردم توان رفتن به کربلا را ندارند مردم شهرستان همانند سال‌های گذشته در جوار امام زادگان بابا احمد، سید اسدالله و سید ابراهیم همایش پیاده روی برگزار می‌ کنند.
امام جمعه لیکک با اشاره به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی گفت:راهپیمایی اربعین حسینی سال به سال باشکوهتر و منظم‌تر برگزار می‌شود. 

حجه الاسلام افروغی در ادامه بیان کرد: مردم برای سفر به کربلا با کاروان‌های معتبر و دارای مجوز مسافرت کنند تا مشکلات سال‌های گذشته تکرار نشود.  
سرگرد پسنده فرمانده سپاه ناحیه بهمئی نیز گفت:حفظ و ترویج فرهنگ عاشورا از مهمترین اهداف نظام است و در راستای این اهداف و خدمت به زائرین حضرت امام حسین (ع) دو موکب در سه راهی امیر حاضر و ورودی شهر امیدیه از طرف هیئت‌های مذهبی شهرستان برپا شده است..  
جمع آوری نذورات مردمی، استقرار اورژانس ۱۱۵ در محل برگزاری پیاده روی اربعین، پیش بینی پارکینگ قبل از امام زادگان، همکاری دهیاران و ادارات فرهنگی در برگزاری مراسم روز اربعین، استقرار نیرو‌های امنیتی در طول مسیر و محل تجمع مردم از مهمترین مصوبات این نشست بود.  
گفتنی است پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان بهمئی در بخش مرکزی به سمت امام زاده بابا احمد و در بخش سرآسیاب یوسفی و ممبی به سمت امام زادگان سید اسدالله و سید ابراهیم هر ساله برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/غ

پیاده روی جاماندگان از اربعین حسینی در بهمئی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.