رئیس حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد

376هزارتومان هزینه دریافت ویزا،بیمه و روادیدعراق

رئیس حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمدگفت:هزینه دریافت ویزا،بیمه و روادیدعراق برای زائران اربعین حسینی تنها 376 هزار و 700 تومان است.

رحمان فاضلی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ گفت: ثبت نام از زائران اربعین حسینی از روز پنج376هزارتومان هزینه دریافت ویزا،بیمه و روادیدعراق شنبه 5مهرماه آغاز و همچنان ادامه دارد.
رئیس حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمدافزود: کسانی که تمایل به شرکت در پیاده روی اربعین حسینی دارند هر چه سریعتر ثبت نام و مدارک خود را برای دریافت ویزا تحویل دهند.
وی با بیان اینکه هر ویزا 3 ماه اعتبار دارد ادامه داد: هم استانی ها می توانند در هر تاریخی که تمایل داشته باشند با همراهان دلخواه به زیارت کربلا اعزام شوند.
فاضلی بیان کرد: تقاضا می شود که زائران ثبت نام خود را به روز های پایانی موکول نکنند و اگر به روزهای پایانی ثبت نام موکول کنند امکان دارد ویزا به موقع به دست آنها نرسد.
رئیس حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمدتصریح کرد: همه کسانی که به اربعین حسینی مشرف می شوند از ۲۰ کیلومتری مرز داخلی تا برگشت از زیارت مشمول بیمه از جمله خدمات بیمه ای پزشکی و هلال احمر هستند.
فاضلی با بیان اینکه هزینه دریافتی ثبت نام تنها  از طریق درگاه الکترونیکی باید پرداخت شود گفت: بر اساس نرخ ارز  توافق شده ۴۰ دلار برای ویزا ۲۰، هزار تومان برای بیمه و خدمات درمانی 14 هزار تومان برای هزینه‌های روادید که جمعا ۳۷۶ هزار ۷۰۰ تومان می شود باید از طریق درگاه های الکترونیکی به حساب واریز شود.
وی افزود:زئران می‌توانند از طریق 8دفتر زیارتی ثابت سراسر استان و 9 دفتر به صورت موقت در مناطق و شهر هایی که دسترسی ندارندبه طور تمام وقت ثبت نام و مدارک خود را تحویل دهند.
فاضلی گفت: هرکس هم تمایل داشته باشد می تواند در خانه و هر جایی که به اینترنت دسترسی داشته باشد در سامانه سماح ثبت نام و سپس برای دریافت ویزا مدارک خود را به دفاتر زیارتی تحویل دهد.
 وی اضافه کرد : تاکنون 330 نفر برای شرکت درپیاده روی  اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.
انتهای پیام/غ

 ثبت نام 330 نفر برای پیاده روی اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.