استاندار کرمانشاه

مستند سازی و پردازش علمی حادثه زلزله بسیار ضروری و ارزشمند است

استاندار کرمانشاه با اشاره به نزدیکی سالگرد زلزله ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان سال ۹۶ کرمانشاه گفت : مستند سازی و پردازش علمی این حادثه از جنبه‌های مختلف برای انتقال به دیگران در سطح کشور و جهان بسیار ضروری و ارزشمند خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه از تلاش‌های علمی و میدانی دانشگاهیان در زلزله قدردانی کرد و خواستار تدوین کتاب‌های علمی از این حادثه شد.

وی همچنین خواستار برگزاری کنفرانس‌ها و همایش‌های علمی از زوایای مختلف زلزله ۷.۳ ریشتری در سطح استان و کشور شد و گفت: مستند سازی و انتقال تجارب از حوادث سرمایه گذاری بسیار با ارزشی است که دیگران از آن درس بگیرند و دیگر تکرار نشود.

بازوند با اشاره به وقوع پنج هزار و ۱۸۰ پس لرزه بعد از زلزله بزرگ ۷.۳ ریشتری استان در سال گذشته گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم مناطق زلزله زده این پس لرزه‌ها است و نمی‌گذارد آن‌ها یک شب بدون خوف و نگرانی بخوابند.

وی اضافه کرد: باید جامعه علمی و دانشگاهی در مناطق مناطق زلزله زده و در بین مردم حضور یابند و از نظر علمی علت این پس لرزه‌های مهیب را برای آن‌ها توضیح دهند تا مردم کمتر نگرانی داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/د

وقوع پنج هزار و ۱۸۰ پس لرزه بعد از زلزله بزرگ ۷.۳ ریشتری استان کرمانشاه

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.