برگزاری بزرگداشت سی و ششمین سالگرد شهادت پنجمین شهید محراب

مراسم بزرگداشت سی و ششمین سالگرد شهادت پنجمین شهید محراب آیت الله عطا الله اشرفی اصفهانی امروز برگزار شد .

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مراسم بزرگداشت سی و ششمین سالگرد شهادت پنجمین شهید محراب آیت الله عطا الله اشرفی اصفهانی امروز با حضور آیت الله مطصفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، مسئولان و اقشار مختلف مردم در دانشکده علوم قرانی کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمود رستگاری نجف آبادی از نزدیکان پنجمین شهید محراب، در این مراسم آیت الله اشرفی اصفهانی را دارای شخصیتی عرفانی و ربانی عنوان کرد که همواره آرزوی شهادت داشت و همیشه دعا می‌کرد شهادت نصیب او شود.

وی در ادامه شخصیت برجسته و عرفانی شهدای محراب مانند شخصیت شهید اشرفی اصفهانی را یک سرمایه بزرگ برای انقلاب اسلامی برشمرد که با معرفی جنبه‌های مختلف شخصیتی و رفتاری اسلامی آن‌ها می‌توان به الگویی برای زندگی اسلامی تبدیل کرد.

رستگاری با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) در زنده نگه داشتن واقعه کربلا و راه شهدای این حادثه بزرگ گفت: برای زنده نگه داشتن آرمان‌ها و اهداف انقلاب و اسلام همواره زندگی بزرگانی همچون شهید اشرفی اصفهانی برای نسل جوان باید احیا شود.
آیت الله عطاء الله اشرفی اصفهانی در ۱۲۸۱ هجری خورشیدی در خمینی شهر اصفهان چشم به جهان گشود .

 

 

انتهای پیام/د

آیت الله اشرفی اصفهانی شخصیتی عرفانی و ربانی در استان کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار