برگزاری مراسم بزرگداشت تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب فرنگیس

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: به‌مناسبت بزرگداشت تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب فرنگیس نوشته مهناز فتاحی مراسمی در سینما آزادی کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه افشین آزادی رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: به‌مناسبت بزرگداشت تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب فرنگیس نوشته مهناز فتاحی مراسمی در روز سه‌شنبه ۲۴ مهرماه ۹۷ در سینما آزادی کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی گفت: مقامات سیاسی، لشگری، کشوری و نمایندگانی از دفتر مقام معظم رهبری، حوزه هنری کشور و اصحاب فرهنگ و هنر در این مراسم ملی حضور خواهند یافت.

وی تقریظ مقام معظم رهبری بر این کتاب را به واقع یک اتفاق مبارک برای حوزه هنری کرمانشاه دانست و افزود: حوزه هنری پس از سال‌ها توانست اثر ماندگاری را تولید کند در خور تقریظ و حاشیه نگاری مقام معظم رهبری باشد و به عنوان یک اثر منحصر به فرد در حوزه دفاع مقدس معرفی شود.

آزادی تصریح کرد: باتوجه به تقریظ مقام معظم رهبری و تشخیص ایشان مبنی بر برجسته شدن این کتاب درجامعه، برای اینکه این تقریظ به درستی تبیین و به جامعه معرفی شود، تصمیم گرفته شد برنامه ویژه‌ای با عنوان «تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب فرنگیس» برگزار شود.



انتهای پیام/د

سینما آزادی برگزار کننده بزرگداشت تفریظ از کتاب فرنگیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.