کشف یک سازه عجیب دیگر روی ماه! +فیلم

یکی از محققان فرازمینی‌ها ادعا می‌کند با استفاده از نرم افزار گوگل ارث توانسته سازه عجیب متعلق به موجودات فضایی را روی ماه پیدا کند.

کشف یک سازه عجیب دیگر روی ماه! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویری که به تازگی توسط یک کابر نرم افزار گوگل ارث از روی ماه تهیه شده است سازه های متعددی را روی آن نشان می دهد. این کاربر با کمک این نرم افزار بیش از ده‌ها سازه مختلف و متفاوت را روی ماه پیدا کرده است. در ویدئویی که توسط "اسکات سی وارینگ"، نظریه پرداز توطئه و متخصص یوفو منتشر شده است او به تشریح یکی از این سازه های عجیب می پردازد.

در این ویدئو این سازه های عظیم و غول پیکر در نزدیکی یک دهانه ماه واقع شده اند. شکل این سازه ها به صورتی است که نشان می دهد توسط یک تمدن هوشمند ساخته شده اند. بنا به گفته اسکات یکی کابر آرژانتینی با نام " مارسلو ایرازوستا" این سازه ها را روی ماه پیدا کرده است. تاریخ دقیق کشف این سازه های عجیب سپتامبر 2018 بوده است.

یکی از تصاویر سازه ای را نشان می دهد که در بالای آن یک قسمت سفید رنگ دیده می شود. اگرچه هنوز مشخص نیست این سازه ها چگونه و توسط چه کسانی روی ماه ایجاد شده اند برخی نظریه پردازان توطئه سازه های این چنینی را با حیات پنهان فرازمینی ها روی ماه مرتبط می دانند. بنا به باور این محققان سازمان های فضایی برخی کشورها از جمله سازمان فضایی آمریکا یا ناسا از وجود چنین سازه هایی روی ماه باخبر است و تلاش می کند تا وجود آن را از چشم مردمان جهان مخفی نگه دارد. این محققان همچنین برخی یوفوهایی را که در سراسر جهان مشاهده می شوند با حیات موجودات پیشرفته فضایی مرتبط می دانند.

گفتنی است؛ کشف این سازه های عجیب روی ماه در حالی اتفاق می افتد که چندی پیش نیز کشف سازه عجیب دیگری روی ماه خبرساز شده بود. در تصاویری که توسط ماهواره کاوشگر چینی چانگ 2 از روی ماه ارسال شده بود یک ساختمان در حالی که به نظر می رسید دارای طراحی بسیار هوشمندانه ای است دیده می شد. انتشار این تصاویر با واکنش های زیادی همراه بود. برخی نظریه پردازان توطئه این سازه های مخفی را ساخت موجودات هوشمند دانسته بودند که ناسا در تلاش برای پنهان کاری در مورد آن است.

انتهای پیام/

کشف ساختمان موجودات فضایی روی ماه!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نوه آنو
۲۳:۰۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
سازندگان ما بین مردم زندگی میکنم با فرکانس های متعدد ...بشر از لحاظ کهکشان بسیار موجودی تازه خلق شده است ......این سوال که در بطن همه انسان‌ها ست از کجا اومدیم و هدف چیه ..نهادینه شده ....البته موجودات دیگه ای به شکل انسان در بین ما و در انجمن های مخفی قدرت دنیا دستشونه ...فعلا فدراسیون کهکشانی در حال نبردن ..زمین فعلا استعمار .. مارمولک هاست .......کاش از چرخه ماتریکس زمان مکان فضا می‌رفتیم بیرون ...
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۸:۴۵ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
سلام من به وجود فظایی ها اعتقاد دارم و میدونم اونا الان ممکنه در حال تماشای ما باشن ولی ممکنه که اونا تمدن فوق پیشرفته داشته باشن و نخان با ماا ارتباط برقرار کنن
Iran (Islamic Republic of)
سعید گراوند
۱۰:۰۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
رنامه فضایی آپولو در سال 1972 با اعزام آپولو 17 به کره ماه و بازگشت به کره زمین رسما پایان یافت. با این وجود،ناسا سه مأموریت دیگر، آپولو 18،19،و 20 را برنامه ریزی کرده بود که طی ماموریتی که با مشارکت روسیه انجام گرفت یک شهر متروکه باستانی در کره ماه کشف شد و طی کاووش شهر یک سفینه فضایی بسیار غولپیکر که 1.5 میلیون سال از زمان سقوطش می گذشت و یک زن بیگانه که در وضعیت زیست معلق بود را کشف کردند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
کار خود ناسا و سیا باید باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
عجبااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۸ مهر ۱۳۹۷
حااینباررفتم یک خبری از اطراف میگیرم فکر نکنم کسی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۸ مهر ۱۳۹۷
کار خود ناسا و سیا باید باشه برای تصویب بودجه های میلیارد دلاری دفاعی فضایی. این چیزا مانند فیلم های جنگ ستارگان هالیوودی اعتراضات همیشگی مالیات دهندگان نگون بخت آمریکایی که مالیات زیادی میدهند رو کمتر و بی خطرتر میکنه
آخرین اخبار