رحمانی فضلی:

منتظر آرامش در حوزه اطلاع رسانی اقتصادی هستیم

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت: یقین دارم به زودی شاهد آرامش مناسبی از جهت نحوه اطلاع رسانی در حوزه اقتصادی خواهیم بود.

منتظر آرامش در حوزه اطلاع رسانی اقتصادی هستیمبه گزارش خبرنگار  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در دومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور که امروز دوشنبه 16 مهرماه برگزار شد، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طول یک هفته، دومین جلسه ستاد اطلاع رسانی با حضور تمامی اعضا تشکیل شد که دستورات جلسه قبل پیگیری شد.

وی با بیان اینکه در مرز‌ها با قاچاق سوخت مواجه هستیم، افزود: اقدامات مناسبی در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اتخاذ شده بود که مطرح و در نهایت نتایج در این جلسه به اطلاع تمامی اعضا رسید.

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور خاطر نشان کرد: در موضوع تبلیغات و اطلاع رسانی مباحثی مطرح شد که در جمع بندی به دستگاه‌های مختلفی اطلاع داده می‌شود.

وزیر کشور بیان کرد: یکی ازپیشنهاد‌های مطرح شده در این جلسه، قاعده‌مند شدن توزیع سوخت بود. از طرفی در حوزه سوخت طبق گزارش وزارت نفت بیش از ۳۵۰ هزار کارت مهاجر در مناطق وجود داشته و افرادی هستند که کارت آن‌ها در تهران بوده، اما کارت آن‌ها در استان‌های دیگر سوخت گیری می‌شود که این موضوع مستلزم نظارت بیشتر بر کارت‌های سوخت می‌باشد.

وی با بیان اینکه وزارت نفت ماموربررسی این موضوع شده، اضافه کرد: پیشنهاد این بود که همه کارت‌ها در کل کشور توسط خود مالکین اتومبیل مورد استفاده قرار گیرد، ضمن اینکه کارگروه مشخصی برای رسیدگی به این موضوع تشکیل شد.

رحمانی فضلی افزود:۴ کارگروه امروز در جلسه تشکیل شد که موضوعات مرتبط با خود از جمله رسانه و تحلیل محتوا، کار گروه اقتصادی، عملیات روانی و فضای مجازی را مورد بررسی قرار می‌دهند که اعضای این کارگروه‌ها مشخص شده و روسای آن هم به زودی مشخص می‌شود.

وزیر کشور بیان کرد: امید است با هماهنگی، انسجام و ابلاغ سیاست‌های واحد همه دستگاه‌ها نسبت به اطلاع رسانی به موقع، سریع و دقیق اقدام مناسبی داشته باشند تا تمامی مردم در جریان اطلاعات قرار گیرند، ضمن اینکه دستگاه‌های مختلف نیز باید با اطلاعات تحریف شده مبارزه جدی داشته باشند.

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: یقین دارم بعد از چند جلسه شاهد آرامش در نحوه اطلاع رسانی در حوزه اقتصادی خواهیم بود.

گفتنی است در این جلسه بابک دین پرست به‌عنوان قام مقام ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی و سیّد رمضان شجاعی کیاسری به عنوان دبیر این ستاد انتخاب شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار