رحمانی فضلی:

جلسات ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور به صورت هفتگی برگزار می‌شود

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت:در جلسه امروز این ستاد تصویب شد که هر دستگاه برای خود یک مسئول برای پاسخگویی داشته باشد.

جلسات ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور به صورت هفتگی برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان, نخستین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور صبح امروز با حضور رحمانی فضلی برگزار شد.

رحمانی‌فضلی رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در حاشیه نخستین جلسه این ستاد و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ستاد در جلسه سران قوا تصویب و ابلاغ شد و هدف این است که با همکاری و هماهنگی دستگاههای 19 گانه اطلاع رسانی به موقع و مدیریت مناسب عرصه خبر را انجام دهیم.

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور افزود:  در جلسه اول همه اعضا شرکت کرده بودند  و مقرر شد سیاست‌های این ستاد تدوین و کار گروه‌های مختلفی تشکیل شود و نهایتا با اطلاع رسانی به موقع, دقیق و درست با مردم ارتباط منطقی و مطلوبی ایجاد شود  و خلا‌های موجود در حوزه اقتصادی توسط دستگاه‌ها پوشانده شود.

وی یکی دیگر از اهداف این ستاد را برخورد مناسب با انحرافاتی که از سوی رسانه‌های خارجی صورت می گیرد, دانست و گفت: تنوع و تعدد دستگاه‌های مختلف که بعضاً با هم تفاوت‌ها و تضادهایی دارند مردم را در تصمیم‌گیری‌ها دچار اشتباه می‌کنند که باید پاسخ مناسب داده شود.

رحمانی فضلی افزود: با انگیزه‌ای که همه دوستان دارند و با نیت فعالانه و خیری که در جهت این امر امروز از اعضا دیدم امیدوارم  این خلا را پر کنیم و بتوانیم پاسخ مناسب بدهیم.

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت: هر دستگاهی متولی مواضع خود است ما تنها سیاستگذار و هماهنگ‌کننده هستیم. در جلسه امروز تصویب شد که هر دستگاه برای خود یک مسئول برای پاسخگویی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: این جلسات به صورت هفتگی برقرار خواهد شد که یکی از مهم‌ترین کارگروه‌های آن، کارگروه‌های رصد، پایش و کارگروه اقتصادی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار