برپایی نمایشگاه کودک در خراسان شمالی

مدیر کل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: نمایشگاه هفته ملی کودک به مدت یک هفته در بجنورد برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه کودک در خراسان شمالیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازبجنورد؛  منیژه صادقی مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی با اشاره به اینگه نمایشگاه هفته ملی کودک از امروز به مدت یک هفته در دهکده مقاومت بجنورد برپا می‌شود ، گفت: این نمایشگاه با ۱۶ غرفه و ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان استان در زمینه‌های پزشکی ، مشاوره ای ، آموزشی ،  هنری ، ادبی و فرهنگی برپا می‌شود.

وی افزود: برگزاری جشنواره استانی قصه گویی در ۲۳ مهر ماه، رونمایی از تمبر روز جهانی کودک ، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع آب برابر زندگی و ارائه وعده غذای گرم در مهد‌های کودک استان  از دیگر برنامه‌های هفته کودک است.

صادقی بیان کرد: بازدید از موزه حیات وحش استان، اجرای برنامه تئاتر و اهدای کتاب و توزیع دو هزار کوله پشتی حاوی بسته‌های آموزشی بین کودکان مناطق حاشیه نشین شهری و مناطق محروم روستایی و دیدار از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست را از دیگر برنامه‌های این هفته است.

گفتنی است: هشت هزار و ۵۶۴ کودک و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی هستند.

انتهای پیام / ب

عضویت هشت هزار کودک و نوجوانان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی

برچسب ها: حوزه هنری ، هنرمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.