برگزاری جلسه هماهنگی المپیاد ورزش روستایی کرمانشاه

جلسه هماهنگی برگزاری المپیاد ورزش روستایی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلسه هماهنگی برگزاری المپیاد ورزش روستایی به ریاست قبادی معاون عمرانی فرمانداری و سرپرست بخشداری مرکزی کرمانشاه و با حضور باباملکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه و دیگر نهادها و دهیاران بخش مرکزی کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه قبادی معاون عمرانی فرمانداری و سرپرست بخشداری مرکزی کرمانشاه با اشاره به فراز و نشیب های اقتصادی اخیر در کشور، گفت : با تدبیر دولت مردان و همراهی مردم مشکلات اقتصادی حل و فصل خواهد شد و بار دیگر رونق اقتصادی فرا میرسد و ملت با تمدن ایران اسلامی پابرجا خواهند ماند.

وی با اشاره به برگزاری المپیاد روستایی گفت: افتتاحیه این المپیاد در مهر ماه و در هفته تربیت بدنی و ورزش در دهستان فرامان بخش مرکزی کرمانشاه بوده و اختتامیه آن در ایام الله مبارک دهه فجر و به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

سرپرست بخشداری مرکزی کرمانشاه گفت : شادی و نشاط نوعی سرمایه اجتماعی است و سبب ارتقای کیفیت زندگی افراد و ایجاد نشاط در میان قشرهای گوناگون می‌شود و میتوان در سایه چنین فضایی بالندگی کشور در عرصه‌های مختلف را به نظاره نشست.

وی با اشاره به قشر زحمتکش روستایی و عشایر افزود: فرزندان این قشر عزیز و زحمتکش نیز باید فرصت بروز استعدادها و توانایی های خود را داشته باشند، بنابراین برگزاری این نوع برنامه ها در سطح روستا روستاها فرصت بسیار مناسبی برای آنها است .

 

 

انتهای پیام/د

شادی و نشاط نوعی سرمایه اجتماعی است

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.