مشارکت بخش خصوصی در ساخت پروژه ها مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است

استاندار کرمانشاه گفت : مشارکت بخش خصوصی در ساخت پروژه ها مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  بازوند استاندار کرمانشاه صبح شنبه ۱۴ مهرماه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان گفت : در کشورهای توسعه یافته زیرساخت ها توسط بخش خصوصی ساخته می شوند. حتی در کشوری مانند عراق نیز پروژه فرودگاه کربلا با مشارکت سرمایه گذاران سرمایه گذارانی از کشورهای مختلف در حال انجام است.

وی گفت : در کشور ما نیز دولت دیگر توان مالی برای اجرای بسیاری از پروژه ها را ندارد و پروژه هایی مانند، سد، فرودگاه، آزادراه و راه آهن باید با مشارکت بخش خصوصی ساخته شوند‌.

بازوند افزود : سد مخزنی بیستون یک طرح بسیار خوب است که بخش خصوصی برای مشارکت در اجرای آن اعلام آمادگی کرده است که این شکل از مشارکت، مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود : دستگاه هایی که تا پایان مهرماه عملیات بازسازی ساختمان های آسیب دیده خود را آغاز نکنند، اعتبار آن ها را برگشت می دهیم. همچنین گزارش عملکرد آن ها به وزارتخانه هایشان منعکس می شود.

بازوند گفت : دستیابی به یک جایگاه مناسب در بودجه ۹۸ مستلزم یک تلاش شبانه روزی از سوی دستگاه های مختلف است.

وی گفت : در همین راستا ستاد پیگیری بودجه سال ۹۸ با حضور مدیران ارشد استان و مدیران کل دستگاه ها از پنج شنبه آغاز به کار می کند‌. دستگاه ها باید برنامه های خود را برای افزایش بودجه استان ارائه دهند .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار