رایزنی کمیسیون انتخابات افغانستان برای بازگشایی دفاتر ولایتی بلخ و قندهار

کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان اعلام کرد که برای بازگشایی دفاتر ولایتی این کمیسیون که در برخی ولایات توسط معترضان مسدود شده اند، امروز با مقامات امنیتی گفتگو می کند.

رایزنی کمیسیون انتخابات افغانستان برای بازگشایی دفاتر ولایتی بلخ و قندهاربه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان اعلام کرد که برای بازگشایی دفاتر ولایتی این کمیسیون که در برخی ولایات توسط معترضان مسدود شده اند، امروز با مقامات امنیتی گفتگو می کند.

سید حفیظ الله هاشمی، سخنگوی این کمیسیون گفت: «متأسفانه تاکنون دفاتر ما باز نشده‌اند با آنکه نیروهای امنیتی تعهد کرده بودند که تا ختم روز جمعه این دفاتر بازگشایی خواهند شد. در همین زمینه پس از چاشت شنبه ملاقات هایی را با مقام‌های ذیربط خواهیم داشت و صحبت خواهیم کرد.»

اخیرا طرفداران ائتلاف بزرگ ملی افغانستان در اعتراض به روند انتخابات، دفاتر ولایتی کمیسیون مستقل انتخابات در چند ولایت را مسدود کردند.

هر چند نیروهای امنیتی دفاتر ولایتی کمیسیون در ننگرهار و هرات را باز کردند اما بر اساس گزارشات، تاکنون دفاتر این کمیسیون در بلخ و قندهار مسدود هستند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار