اعتراف چند عضو گروهک منافقین به ایجاد حساب‌های جعلی توئیتری برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی +فیلم

شبکه الجزیره عربی در گزارشی، اعترافات چند تن از اعضای گروهک تروریستی منافقین را مبنی بر فعالیت علیه نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق حساب‌های جعلی توییتر منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی گزارش افشاگرانه‌ای از فعالیت اعضای گروهک تروریستی منافقین در فضای مجازی و تولید محتوا از سوی آنها بر ضد نظام جمهوری اسلامی تولید و پخش کرد. الجزیره در این گزارش در مصاحبه‌ای با چند تن از اعضای منافقین نحوه فعالیت این گروه‌ها در شبکه‌های مجازی و به خصوص توئیتر را جویا شده است.

اعضای گروهک منافقین در این گزارش اعترافات جالبی کرده‌اند؛ آنها از ایجاد اکانت‌های فیک در توئیتر و ایجاد هشتگ‌هایی علیه جمهوری اسلامی، از جمله هشتگ‌هایی با موضوع براندازی و تغییر نظام سخن گفتند. الجزیره در گزارش خود با اشاره به اغتشاشات دی ماه سال گذشته، حتی فعالیت‌های توئیتری گروهک منافقین را در شکل‌گیری این اغتشاشات تأیید می‌کند. گزارشگر الجزیره هدف این گروه از فعالیت در فضای مجازی را «دستکاری محتوا» در این فضا عنوان کرد.

موضوع تولید محتوا بر ضد نظام جمهوری اسلامی در فضای مجازی مدت‌هاست که مطرح شده و هر چند وقت یکبار خبری در رسانه‌ها منتشر می‌شود مبنی بر اینکه گروهی از دشمنان جمهوری اسلامی با صرف هزینه‌‌ی زیاد و به کارگیری افراد مختلف اقداماتی در جهت ضربه زدن به نظام حاکم بر ایران، انجام می‌دهند.

در ادامه ویدئوی گزارش شبکه الجزیره انگلیسی که در بالا به آن اشاره شد را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۴:۰۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
من اگه قاضی بودم تمام منافقین و گروهای تروریستی که اسیر میشدنند در جا اعدامشون می کردم وهیچ گونه گذشتی براشون در نظر نمیگرفتم این جنایتکاران روزگار.
Canada
ناشناس
۰۶:۵۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
مزدوران .اینها نه احساس دارند و نه دین .نه اخلاق .اینها تبدیل به ربات شده اند .عاقبت شستشوی معزی اینه .دجالها همین دینا را باخته اند و هم اخرت .مثل ماشین ادم کش شده اند .
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۳:۴۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
این حیوانات ماقبل تاریخ به زباله دان تاریخ سپرده شدن. خیانت کارای پست خیانت پیشه. بچه کش ها و جوان کشها ظعیف کش ها پیر مرد کش ها. بازم بگم؟ اینهایی که گفتم رو دیدم پیرمرد و بچه هارو دیدم که کشتند.
Canada
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
این گزارش را با اس مس برای همه هم وطن ها بفرستید تا دوست و دشمن را بشاسند و گول نخورند .هر کس بخواهد کشور را ناامن کند .حالا بخاطر مشکل گرانی .بیکاری وووو دشمن شما هاست و میخواهند وصع از اینکه هست .بدتر بشه .گول نخورید .صبور باشید تا اینشالا با همکاری ملت و دولت مشکلات حل و فصل شود .فقط دشمن و فتنه درون و برون را بشناسید .تا ازتون به نفع خودشون استفاده نکنند .
Canada
ناشناس
۲۰:۴۷ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
باید حساب جعلی این فتنه ها .انسان نما ها .چونکه از انسانیت بویی نبرده اند .مزدوران اجاره ای اند .توسط خبره ها حک شود .اصلا نباید بهشون اجازه فعالیت داده بشه .چونکه باعث ناامنی هستن .این ادم خورها .گرگ در لباس میش اند
Canada
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
امیداورم چشم ایراینها را باز کند تا واقعیت را ببیندند .و گول این دجالها .ادم خور ها .اینها از د. ا. عش. بدترند .جگر سرباز را خوردند .متوجه دسیسه بر صد وطن اند .خطرناک ترین گروه ت. ر. و. یست اند .دوستی اینها دوستی خاله خرسه است .عقده ای هستند .چهل سال در زندان این زن خطرناک دچار شده اند و زندگی را باخته اند .این زن اونها را به ربات تبدیل کرده .احساسی به بشریت ندارند .هر کاری بهشون بگین .انجام میدهند .طوطی دست اموزند
United States of America
ناشناس
۱۸:۵۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
بریده باد ریشه این خاینان به میهن.
آخرین اخبار