نتیجه معلوم است، اجازه دخالت به بیگانگان را نمی‌دهیم+اینفوگرافیک

اگر چه مشکلات اقتصادی و معیشتی اقشار مختلف را تحت فشار قرار داده است اما مردم انقلابی و پایبند به ارزش‌های انقلاب اسلامی هیچ گاه رفع مشکلات کشور را به بیگانگان نخواهند سپرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همبستگی و اتحاد و همدلی مردم کشور با دیدگاه‌ها و نظرات مختلف و متفاوت، همواره خنثی کننده توطئه‌های کوچک و بزرگ دشمنان داخلی و خارجی بوده و فریب وعده‌های خوش رنگ و لعاب و پر زرق و برق منافقین کور دل را نخواهند خورد.

تعهد این مردم به آرمان‌های امام راحل و تلاش برای تحقق حکومت واحد و یکپارچه اسلامی تا ظهور حضرت مهدی عج الله تلاشی بی‌نظیر و تکرار نشدنی است و حتی جوان‌ترها انقلاب ندیده و آن‌ها که از سختی های جنگ تحمیلی چیزی درک نکرده و ندیده‌اند، مثال زدنی و فراموش نشدنی است.

خواب خوشی که دشمنان این نظام اسلامی برای کشور دیده‌اند، عاقبت کابوس هولناک و وحشتناکی خواهد شد که خواب را از چشمان خودشان می‌رباید و ظلم آنان بر علیه مسلمانان و پیروان سایر ادیان مذهبی، سرانجام گریبان‌گیر همان ظالمان خواهد شد.

مردم کشور دیگر آمریکا و اسرائیل و ایادی سلطه طلب و خبیث استکبار جهانی را خوب شناخته‌اند و حتی در بدترین شرایط زندگی هم اجازه دخالت به آن‌ها نمی‌دهند و گول دست‌های چدنی پنهان شده در زیر دستکش‌های مخملین دشمنان خونخوار این سرزمین را نخواهند خورد.

نتیجه معلوم است، اجازه دخالت به بیگانگان را نمی‌دهیم+اینفوگرافیک

انتهای پیام/

برچسب ها: ایران ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار