برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خراسان رضوی

هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور استاندار خراسان رضوی در یکی از واحد‌های صنعتی مشهد برگزار شد.

برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خراسان رضوی
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ علی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در این جلسه با تاکید بر لزوم حل مشکلات و مسائل واحد‌های تولیدی استان از سوی مدیران در چارچوب اختیارات قانونی، گفت: اگر رفع موانع، خارج از توان و اختیار آن دستگاه باشد؛ در ستاد‌های فرادستی مطرح و تصمیم گیری می‌شود.

رشیدیان در ادامه با تاکید بر تسریع در روند معرفی واحد‌های تولیدی و جذب تسهیلات رونق تولید استان، به بانک‌های عامل، افزود: باید دستگاه‌های مربوطه یعنی سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و گردشگری و صنایع دستی و بانک‌های عامل طی تعامل و هماهنگی بیشتر از زمان باقیمانده تا انتهای سال که فرصت چندانی هم نیست؛ عقب ماندگی در این حوزه را به منظور رونق بیشتر اقتصاد و تولید؛ جبران کنند.

استاندار خراسان رضوی بر ضرورت پایش تسهیلات اختصاصی به واحد‌های صنعتی که تا کنون از این منابع استفاده کرده اند تاکید کرد و گفت: همه دستگاه‌ها اعم از سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک‌های صنعتی و ... کمک کنند تا این موضوع پایش و کنترل شود.

در این جلسه تامین مواد اولیه، تهیه آب مورد نیاز واحد‌های صنعتی، رسیدگی به مسائل مالیاتی و زیست محیطی از جمله مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی بود که مورد بررسی قرار گرفت و به دستگاه‌های ذیربط دستورات لازم برای همکاری بیشتر داده شد.

انتهای پیام//ف. ن.


جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خراسان رضوی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.