تشکیل 13 گروه برای بازگویی دستاورد های انتقلاب

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان گفت: 13 کارگروه در حوزه های مختلف به منظور بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسن سعدالدین مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان با اشاره به برنامه ریزی ها برای بزرگداشت جشن چهل سالگی انقلاب گفت: 13 کارگروه در حوزه های مختلف به منظور بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه نیاز است تا برنامه های محوری دستگاه ها  در حوزه مرتبط با خود به این کارگروه ارائه شود افزود: این برنامه ها باید برش بخشی، شهرستانی و استانی برای دستگاه مربوطه داشته باشد.

سعدالدین با بیان اینکه کارگروه دانشگاهیان، رسانه، محرومیت زدایی، ورزش ، بانوان و دفاعی از جمله این کارگروه ها است تصریح کرد: مهم ترین کارگروه اقتصادی است که به واسطه آن می توان دستاوردهای مهمی از چهل ساله ی انقلاب به مردم گفته شود.

وی با اشاره به اینکه نیاز است تا از فضای مجازی برای نشان دادن دستاوردهای انقلاب استفاده شود افزود:  نیاز است تا برنامه ها و پیشنهادات دستگاه ها هر چه زودتر به این کارگروه ارائه شود .

انتهای پیام / د

 برگزاری اولین جلسه ی کارگروه اقتصادی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار